Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9024 ۱۳۹۸/۰۹/۲۶   ۲۱:۱۷:۰۴

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی خبر داد
اجرای طرح بوم سازگان در سطح جنگل های آذربایجان غربی

 

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: طرح بوم سازگان برای پایش و افزایش پوشش گیاهی در سطح جنگل های استان در حال اجراست.

به گزارش نای قلم، میرصمد سیدموسوی در گفتگویی اظهار کرد: طرح بوم سازگان در منطقه جنگلی پیرانشهر و سردشت توسط پیمانکاران در حال اجراست که در مجموع این طرح ها آینده بسیار خوبی را برای فضای سبز استان رقم می زند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در طرح ملی نهالکاری که از 14 آذرماه سال جاری آغاز شد، در استان آذربایجان غربی بیش از 240 هزار اصله نهال غرس می شود.

موسوی اذعان کرد: طرح ملی نهالکاری ملی نویدبخش یک حرکت ملی و ماندگار برای افزایش سرانه فضای سبز کشور است که امسال برای نخستین بار به همت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و با همراهی مردم و تمام نهادهای دولتی و غیردولتی برای کاشت حدود 14 میلیون اصله نهال کلید خورد.

وی افزود: روند غرس نهال ها تا فروردین سال آینده ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با مشارکت و همراهی مردم استان؛ تعداد نهال های تکلیف شده را در موعد مقرر در سراسر استان غرس کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی استان ادامه داد: مساحت کل عرصه ی ملی برای کاشت 241 هزار اصله نهال در سطح استان 670 هکتار تخمین زده شده است که مساحت قابل توجه ای در توسعه و افزایش فضای سبز است.

وی در عین حال اظهار کرد: این ارقام جدای از تعداد نهال های غرس شده در هفته منابع طبیعی است که امیدواریم با ادامه روند نهال کاری ملی در سطح کشور شاهد افزایش روزافزون فضای سبز کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا