اخبار
کد خبر : 9021 ۱۳۹۸/۰۹/۲۶   ۲۰:۲۹:۳۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف 23 میلیارد طلای قاچاق درارومیه

 

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه لکسوس و کشف 4 کیلو و 150 گرم طلای قاچاق به ارزش 23 میلیارد و 680 میلیون ریال در محور "ارومیه - سرو"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "حاتمی"، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه - سرو، به یک دستگاه خودروی لکسوس، به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از این خودرو، چهار کیلو و 150 گرم طلای ورقی قاچاق که در داخل کت راننده جاساز شده بود كشف شد، و در ادامه افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 23 میلیارد و 680 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي آذربایجان غربی تصریح كرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

*لاستیک های قاچاق در سردشت متوقف شد

فرمانده انتظامي استان همچنین از كشف 43 حلقه لاستیک قاچاق از یک دستگاه وانت سایپا در سردشت، خبر داد.

خرم نیا گفت: ماموران انتظامی شهرستان سردشت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "سردشت – بانه" به یک دستگاه وانت سایپا به ظن حمل کالای قاچاق، مشکوک و آن را متوقف کردند.

اين مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودرو، 43 حلقه لاستیک قاچاق كشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مكشوفه یک میلیارد و 300 ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح كرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

*برخورد پراید و پژو پارس در محور "مهاباد - بوکان"

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از یک کشته و 2 مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با سواری پژو پارس در محور "مهاباد - بوکان"، خبر داد.

 سرهنگ "کمال حسین زاده" در گفتگویی اظهار کرد: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "مهاباد- بوکان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين یک دستگاه پژو پارس و سواری پراید رخ داده است.

وي تصريح کرد: در اين حادثه دلخراش، راننده سواری پراید به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده پژو پارس و سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم که به کمک ماموران امدادي جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوي راننده پراید اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا