اخبار
کد خبر : 902 ۱۳۹۴/۰۸/۰۸   

10هزار نفر به تعداد دانش آموزان استان افزوده شد

* امسال 95 کلاس زیر پنج نفر در استان تشکیل یافته است

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: تاکنون مشخصات تعداد 563 هزار و 585 نفر دانش آموز در سیستم سناد ثبت سناد (سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان) شده است که نسبت به سال گذشته 9هزار و 535 نفر افزایش داشته است.

به گزارش نای قلم، گردهمائی یک روزه معاونین «مسئول ساماندهی» کارشناسان «مدیر بکفای وب» صبح امروز در محل سالن اندیشه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در این کارگاه اظهار داشت: اجرای پروژه مهر، سازماندهی وساماندهی نیروهای انسانی برای آغاز سال تحصیلی 95 -94 در استان آذربایجان غربی موفقیت آمیز بوده است.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه یک مهر امسال واقعا یک مهر بود؛ گفت: در اجرای پروژه مهر 94 نسبت به سال گذشته بیش از 10درصد افزایش امتیاز داشتیم که امتیاز نهایی استان 98 و 43 صدم درصد اعلام شد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان آذربایجان غربی از نظر صدور بموقع ابلاغ و احکام همکاران رتبه نخست کشور را کسب کرد.

محمدی خاطرنشان ساخت: امسال تا به امروز 899  نفر به علت بازنشستگی از سیستم خارج شده اند اما با عملکرد مناسب، در اول مهر هیچ کلاس درسی در سطح استان بدون معلم نماند.

وی با بیان اینکه 65 نفر نیز برای بازنشستگی پیش از موعد در استان تقاضا داده اند؛ تصریح کرد: امسال تعداد 451 نفر استمرار خدمت داشتیم که عمدتا در مقطع ابتدایی بود.

این مقام مسئول اذعان داشت: تا کنون مشخصات تعداد 563 هزار و 585 نفر دانش آموز در سیستم سناد (سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان) ثبت شده است که نسبت به سال گذشته 9هزار و 535 نفر افزایش داشته است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به اینکه به طور کلی امسال 493 کلاس درس بیش از سال گذشته تشکیل شده است؛ گفت: سال گذشته 40 کلاس زیر پنج نفر در استان تشکیل شده بود که امسال به 95 کلاس افزایش یافته است.

محمدی گفت: سال گذشته با برنامه ریزی دقیق توانستیم 12 هزار ساعت حق التدریس را در سطح استان کاهش دهیم که حاصل آن صرفه جویی 40 میلیارد تومانی بود.

این مقام مسئول افزود: امسال 1160 نفر خرید خدمات آموزشی در استان صورت گرفته است که از این تعداد 800 نفر در مقطع ابتدایی و 360 نفر در دوره متوسطه به کارگیری می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا