Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9007 ۱۳۹۸/۰۹/۲۴   ۲۰:۵۲:۰۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:
۸۸ اکیپ راهداری برای طرح زمستانی در استان آغاز بکار کردند

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال ۶۸ اکیپ راهداری و ۲۰ اکیپ گشت راهداری همزمان با اجرای طرح زمستانی در استان فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگویی اظهار کرد: طرح راهداری زمستانی از اواخر آذرماه امسال آغاز شده و تا پایان زمستان در استان این طرح اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا این اکیپ های راهداری در ۶۸ باب راهدارخانه استان مستقر هستند، عنوان کرد: در این راستا ۹۰۰ نفر پرسنل راهدار و ۴۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات و ۲۰ دستگاه برف روب مکانیزه بکارگیری شدند.

شکری با بیان اینکه بیش از دو هزار کیسه نمک برای مواقع بحرانی و اضطراری در گردنه های برفگیر، و ۴۵ هزارتن نمک با ماسه در راهدارخانه های استان ذخیره سازی شده است، عنوان کرد: نظارت و بازرسی بر تعداد ۲۱ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی جهت استفاده کاربران جاده ها، آماده کردن جیره غذایی برای اسکان و نجات مسافرین نیازمند کمک و اسکان موقت از دیگر اقدامات این اداره کل برای اجرای طرح زمستانی راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ دستگاه دوربین نظارتی به همراه شش دستگاه تابلوی VMS ، سامانه توزین در حرکت WIM به تعداد چهاردستگاه نیز گردنه ها و پایانه های مرزی و نقاط مهم توسط در سطح استان را رصد می کنند.

شکری تشکیل جلسات راهداری زمستانی در سطوح مختلف و تشکیل قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی با شرح وظایف محوله، ساماندهی علائم ایمنی، نگهداری و برقراری روشنایی به طول ۱۴۳ کیلومتر در محورهای استان و تعداد هزار عدد چراغ راهنمایی چشمک زن در نقاط احتیاطی و پر حادثه را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی با بیان اینکه در استان ۱۸ گردنه مهم شبکه راه های اصلی و ۷۱ گردنه راه های روستایی به طول حدود ۶۵۰ کیلومتر در استان تحت پوشش این طرح قرار دارد، گفت: پخش پیام های مهم راهداری از طریق ثبت پلاک توسط سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور به تعداد ۳۳ سامانه، استقرار کشیک مسئولان و کارشناسان در محل مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی از دیگر اقدامات و تمهیدات این اداره کل را برای اجرای طرح راهداری زمستانی شامل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا