Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9005 ۱۳۹۸/۰۹/۲۳   ۰۰:۰۳:۲۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی:
جاسازی هیوسین در کیک‌ها / مسمومیت دانش‌آموزان در ارومیه صحت ندارد

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: مسمومیت دانش‌آموزان در ارومیه صحت ندارد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: حدود ساعت 10 صبح امروز از یکی از مدارس با 115 تماس گرفتند و اعلام کردند که چند نفر از دانش آموزان دختر دچار شکم درد و تهوع شده اند که توسط همکاران 115 به بیمارستان طالقانی منتقل شدند و تعدادی از بچه ها را هم توسط خانواده هایشان به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در پی انتشار خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دختر به‌علت مصرف کیک‌های مشکوک در روستای حاجی‌پیرلوی ارومیه اقدامات تکمیلی برای بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

آقازاده اضافه کرد: در کیک‌های مصرفی دانش‌آموزان، هیوسین جاسازی شده بود که بیشتر موجب وحشت آنان شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام اقدامات درمانی برای این دانش آموزان با حضور متخصصان حاضر در بیمارستان طالقانی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که مسمومیتی در کار نیست و در داخل کیک یکی از بچه ها قرصی پیدا شده بود که قرص هیوسین بوده است.

آقازاده گفت: عامل این بیماری‎های آنی، بیشتر اضطراب و فشار روانی بوده که دانش آموزان را ترسانده بود.

وی افزود: همه بچه ها در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده اند و مشکل خاصی نبوده است.

آقازاده اضافه کرد: علاوه بر برخی استان های کشور، در آذربایجان غربی نیز سه مورد وجود قرص در کیک تایید شده که شامل قرص های هیوسین، استامینوفن و ایبوپروفن بوده و مواد مخدر نبوده است.

وی از خانواد ها خواست که مواد غذایی مورد نیاز دانش آموزان و کودکان را از فروشگاه ها یا توزیع کنندگان مجاز تهیه کنند .

 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در خصوص این سوال که خبر منتشر شده در خصوص پلمپ واحد تولید کیک های مشکوک  آیا صحت دارد یا خیر گفت: خیر صحت ندارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا