اخبار
کد خبر : 90 ۱۳۹۴/۰۴/۰۲   

اعضا و مسئولان کمیته‌ های ستاد انتخابات آذربایجان غربی منصوب شدند

اعضا و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار آذربایجان غربی منصوب شدند.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت با صدور احکام جداگانه ای، اعضا و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات آذربایجان غربی در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را منصوب کرد.

براساس این احکام، نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان، علی مصطفوی مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان، ولی یوسف نژاد مشاور استاندار و مدیركل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

همچنین رضا صوفی زاده مدیركل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، ایرج عباسپور مدیركل دفتر بازرسی، مدیریت عملكرد و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان و حسام شیرازه مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی منصوب شدند.

استاندار آذربایجان غربی در احكامی جداگانه، ربیع مصطفوی مدیركل امنیتی و انتظامی استانداری و محمد جوان مدیركل ثبت احوال استان را بعنوان عضو ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را منصوب کرد.

به گزارش استانداری آذربایجان غربی، در بخشی از احکام اعضا و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید با انجام تمهیدات لازم و ضروری جهت برگزاری انتخابات شکوهمند در شان مردم فهیم استان که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی توام با نشاط و آرامش باشد، اهتمام کرده و با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیتها، ضمن هماهنگی و همكاری با رئیس ستاد انتخابات استان در انجام وظایف محوله موفق باشید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا