اخبار
کد خبر : 8995 ۱۳۹۸/۰۹/۲۲   ۱۹:۳۱:۱۱

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی:
هیات های اجرایی به وظایف خود با قدرت عمل کنند

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هیات های اجرایی به درستی وارد گود شوند و به وظایف خود با قدرت عمل کنند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در عرصه افراد اصلاح را انتخاب و به مجلس روانه کنند.

وی افزود: سرنوشت این مملکت را مجلس تعیین می‌کند و باید افراد صالح و اصلح انتخاب شوند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: افراد ثبت‌نام کننده اگر تشخیص دهند موقعیت مناسب نیست جرات داشته باشند و صحنه را ترک کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی ادامه داد: انتخاب آگاهانه و توجه به تخصص داوطلبان موضوعی است که باید مورد توجه قرار دهند.

وی، با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، ادامه داد: این دو مرکز اساسی و مهم باید باهم در مسیر اهداف انقلاب اسلامی همکاری کنند.

امام جمعه ارومیه، اظهار داشت: اساتید حوزه و دانشگاه در بیانیه گام دوم انقلاب باید میدان‌دار باشند تا این بیانیه در جامعه جاری باشد.

وی بر توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهرها تاکید و بیان کرد: اگر در این امر عدالت رعایت نمی‌شود این زیبنده مسوولان و کشور اسلامی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی، در خطبه نخست این هفته اظهار داشت: یکی از جذاب‌ترین نعمت‌های الهی که انسان را به حیرت می‌اندازد، نماز است، زیرا تمام موجودات هستی در حال عبادت خداوند متعال هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا