اخبار
کد خبر : 8961 ۱۳۹۸/۰۹/۱۸   ۲۰:۴۱:۱۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در نقده

 

فرمانده انتظامی نقده گفت: پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ رسول موذنی در گفتگویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در نقده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی متهم در سریع ترین زمان ممکن بیان کرد: پس از هماهنگی مقام قضایی، متهم این پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

موذنی ادامه داد: پس از بررسی های لازم از خودرو این فرد، پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی نقده با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک خودرو توقیف شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

* کشف محموله قاچاق در محور میاندوآب- تبریز

پلیس شهرستان میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب- تبریز موفق به کشف و ضبط محموله قاچاق شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد گفت: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در حین کنترل کشف محموله قاچاق در محور میاندوآب- تبریزخودروهای عبوری در محور میاندوآب- تبریز موفق به کشف و ضبط محموله قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا و با توقف یک دستگاه اتوبوس در بازرسی از آن تعداد۲۸۹ دستگاه ابزارآلات صنعتی برقی و شش عدل البسه دست دوم قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شد، گفت: مجموع ارزش ریالی کالاهای کشف شده سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا