اخبار
کد خبر : 8941 ۱۳۹۸/۰۹/۱۶   ۱۲:۰۵:۳۶

رییس کانون عالی بازنشستگان سراسر کشور در ارومیه خواستار شد؛
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

 

رییس کانون عالی بازنشستگان سراسر کشور خواستار پیگیری مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اصلاح ساختار تامین اجتماعی و توجه به معیشت بازنشستگان شد.

به گزارش نای قلم، علی اصغر بیات نشست اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور در ارومیه اظهار کرد: بازنشستگان پیشکسوتان سنگر کار، تولید و سازندگی هستند و صاحبان اصلی صندوق، این عزیزانند.

در ادامه، نادر قاضی پور عضو کمسیون اجتماعی مجلس ضمن اعلام حمایت از کارگران و بازنشستگان بر لزوم پیگیری مطالبات سازمان از دولت تاکید و اعلام داشت از بدو ورود به مجلس همواره حامی حقوق کارگران و بازنشستگان بوده و خواهم بود و در این خصوص با جدیت، مسائل عنوان شده را پیگیری خواهم کرد چراکه اعتقاد دارم بازنشستگان از شریف‌ترین قشر جامعه بوده و باری از تجربه را به همراه خود دارند و نیازمند حمایت بیشتر هستند و اکثریت آنها با حداقل حقوق امرار معاش می‌کنند.

گفتنی است، گردهمایی اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور با حضور جمعی از مسئولان سازمان تامین اجتماعی و مدیران کل کار و تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

در این همایش که با هدف بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاه‌ها در خصوص مطالبات و مشکلات پیرامون جامعه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی برگزار شد؛ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی، مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی و علی‌اصغر بیات رییس کانون عالی بازنشستگان سراسر کشور سخنرانی کردند.

در این نشست همچنین روسای بانک رفاه کارگران، بانک ملی، بیمه سلامت، آتیه‌سازان و همچنین علی شاه‌حسینی معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا