Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8940 ۱۳۹۸/۰۹/۱۴   ۲۱:۰۰:۴۴

در پنجمین روز از ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس؛
۹۴ نفر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

 

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: در پنجمین روز از ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۹۴ نفر در ۱۰ حوزه انتخابیه استان حاضر شدند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در گفتگوی خبری اظهار کرد: 11 نفر از ثبت نام کنندگان از بانوان و 83 نفر از آقایان بودند.

وی افزود: در پنج روز گذشته در مجموع ۲۴۱ نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۶ نفر خانم و ۲۱۵ نفر نیز آقا هستند.

مصطفوی با اشاره به سطح تحصیلات این داوطلبان گفت: در مجموع سه نفر دارای مدرک لیسانس، ۶۵ نفر فوق لیسانس، ۲۴ نفر دارای مقطع دکتری و دو نفر نیز دارای مدرک حوزوی بودند و از سوی دیگر پنج نفر از آنها بیکار، 12 نفر فرهنگی، پنج نفر بازنشسته، 6 نفر پزشک، دو نفر شغل روحانیت، 10 نفر استاد دانشگاه، 31 نفر کارمند، هفت نفر شغل آزاد، چهار نفر نماینده مجلس و ۱۲ نفر نیز سایر مشاغل بودند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اضافه کرد: امروز حوزه انتخابیه ارومیه با 32 نفر بیشترین میزان داوطلب برای نام نویسی و حوزه‌های انتخابیه ماکو و نیز مهاباد نیز با چهار نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه در پنج روز گذشته در مجموع ۲۴۱ نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد ۲۶ نفر خانم و ۲۱۵ نفر نیز آقا هستند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا