اخبار
کد خبر : 8929 ۱۳۹۸/۰۹/۱۳   ۲۰:۴۰:۱۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:
فعاليت‌های بسيج رسانه در استان توسعه يابد

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: تاثيرپذيری جامعه از رسانه‌ها بالاست و فعاليت‌های بسيج رسانه در اين استان بايد توسعه يابد.

به گزارش نای قلم، جلیل وحیدی در همایش شکوه اقتدار که با حضور بسیجیان پلدشت برگزار شد، اظهار کرد: با اشاره به اینکه هفته بسیج را پشت‌سر گذاشته‌ایم‌، اظهار داشت: بسیج تقویت سواد رسانه‌ای جامعه را باید برای خود اولویت قرار دهد، در این صورت می‌توان آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را در مقابل اکاذیب آگاه کرد.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب با راه اندازی جنگ نرم به دنبال تضعيف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و رسانه‌های داخلی برای مقابله با توطئه‌های آنان نقش موثری بر عهده دارند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی به هر زمینه‌ای راه یافته، امیدآفرین و اثربخش بوده و منشاء خیر و برکت بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه زمینه‌ها پیشرو بوده و از بدو تاسیس تاکنون موفق عمل کرده است، ادامه داد: به واسطه رشد و نمو یافتن تفکر بسیج است، که امروز شکست همه توطئه‌های ایادی استکبار جهانی را شاهد هستیم.

وحیدی بر لزوم اهتمام در راستای تجهیز به علم و سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند تا دروغ‌پراکنی و تبلیغات کذب کنند پس تجهیز به سواد رسانه‌ای در برهه کنونی ضروری است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا