اخبار
کد خبر : 8922 ۱۳۹۸/۰۹/۱۲   ۲۰:۵۰:۲۱

از محل تخصیص اعتبار خدمات پرسنلی بیمه سلامت سطح یک روستائیان؛
بیش از 43 میلیارد ریال به دانشگاه های علوم پزشکی آذربایجان غربی پرداخت شد

 

مبلغ 43 میلیارد و 790 میلیون ریال از محل تخصیص اعتبار خدمات پرسنلی بیمه سلامت سطح یک روستائیان به دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه و خوی پرداخت شد.

به گزارش نای قلم به نقل از بیمه سلامت آذربایجان غربی، اعتبارات تخصیص یافته به اداره کل بیمه سلامت استان از بابت شهریور ماه سال جاری بوده که به شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان تخصیص یافته است .

این اعتبارات که از سرفصل خدمات پرسنلی سطح یک صندوق بیمه سلامت روستائیان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر میباشد براساس تعداد جمعیت تحت پوشش بین دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان تقسیم شده است .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی با توجه به اینکه تنها شامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی است بر اساس تعداد بیمه شدگان تحت پوشش مشمول مبلغ پنج میلیارد و 318 میلیون ریال شد که به حساب آن دانشگاه واریز شد .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه که شامل شبکه های بهداشت و درمان تمام شهرستان های استان بجز شهرستان خوی است در مجموع بر اساس تعداد بیمه شدگان تحت پوشش مشمول مبلغ 38 میلیارد و 472 میلیون ریال می شود که به حساب این دانشگاه واریز شد.

لازم به ذکر است که از مبلغ یاد شده اخیر بیشترین مبلغ بر اساس جمعیت بیمه شده روستائیان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر به شبکه بهداشت و درمان ارومیه به مبلغ 10 میلیارد و 533 میلیون ریال تخصیص یافته و کمترین مبلغ بر همین اساس به شهرستان چایپاره به مبلغ 792 میلیون ریال اختصاص داده شد.

همچنین بابت اسناد ماه های مرداد و شهریور 98، مبلغ 100 میلیارد و 625 میلیون ریال پرداخت شد.

بر اساس این گزارش مبلغ 47 میلیارد و 156 میلیون ریال بابت 85 درصد اسناد تحویلی شهریور ماه سال جاری داروخانه های خصوصی استان، مبلغ 24 میلیارد و 232 میلیون ریال بابت 49 درصد اسناد شهریور ماه 98 بیمارستان های خصوصی و غیردانشگاهی و

مبلغ 29 میلیارد و 237 میلیون ریال بابت اسناد مرداد ماه سال جاری موسسات غیربیمارستانی خصوصی و غیردانشگاهی اعم از پزشکان، درمانگاه ها و پاراکلینیک طرف قرارداد استان آذربایجان غربی پرداخت شد.

موسسات پاراکلینیک شامل کلیه مراکز آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی و سنگ شکن می شود که به عنوان یک موسسه تشخیصی با اداره کل بیمه سلامت استان قرارداد دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا