اخبار
کد خبر : 8920 ۱۳۹۸/۰۹/۱۲   ۲۰:۵۰:۲۱

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی خبر داد
ثبت نام ۳۷ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی در سومین روز

 

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام ۳۷ نفر در سومین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: از مجموع این افراد ۳۶ نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان در سومین روز، دو نفر دارای مدرک لیسانس، ۳۰ نفر کارشناسی ارشد و پنج نفر دکتری هستند.

وی ادامه داد: از این افراد هفت نفر فرهنگی، چهار نفر استاد دانشگاه، ۱۴ نفر کارمند، چهار نفر بازنشسته، ۱۲ نفر شغل آزاد، یک نفر وکیل و پنج نفر نیز سایر مشاغل را عهده دار هستند.

مصطفوی با بیان اینکه ۲۴ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و سه درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند تصریح کرد: ۲۲ درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: در سومین روز از ثبت نام حوزه انتخابی ارومیه با ۳۲ نفر بیشترین و مهاباد با یک نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

مصطفوی ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه ۱۱ نفر، خوی و چایپاره هشت نفر، شاهین دژ و تکاب هشت نفر، سلماس هفت نفر، میاندوآب شش نفر، پیرانشهر و سردشت چهار نفر، ماکو، چالدران، شوط و پلدشت شش نفر و بوکان چهار نفر در سومین روز ثبت نام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا