Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 891 ۱۳۹۴/۰۸/۰۶   

اطلاعات املاک غیرمنقول دستگاههای اجرائی ثبت می شود

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین آذربایجان غربی گفت: کلیه اطلاعات املاک غیرمنقول دستگاه های اجرایی اعم از دارای سندمالکیت و فاقد سند مالکیت در سامانه اموال دستگاه های اجرایی (سادا)  ثبت می شود.

به گزارش نای قلم، طهماسب حاجی حسینلو امروز در دومین کارگاه آموزش سامانه اموال دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: ثبت اطلاعات املاک غیرمنقول دستگاه های اجرایی در سامانه سادا سبب ارتقای شفافیت دارایی های دولت و ارائه گزارش های آماری دقیق و جامع اموال دولت، برنامه ریزی در راستای بهینه کردن بهره برداری از اموال دولت و تشخیص و تعیین اموال مازاد و سعی در مولد کردن آنها می شود.

وی در ادامه سخنان خود خلاصه ای از آمار اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی استان، مشکلات مستندسازی این اموال و همچنین توضیحاتی در مورد سامانه "سادا" ارائه کرد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، انور فرجی بازرس مسئول اداره اموال و اوراق بهادار در زمینه ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و آئین نامه ها و شیوه نامه های مستندسازی آن، ضمن معرفی سامانه اموال دستگاه های اجرائی (سادا)، در خصوص فرم های مربوطه توضیحات لازم را ارائه کرد و در پایان به سئوالات مربوطه پاسخ داد.

سامانه اموال دولتی ایران (سادا)، سامانه ای جهت جمع آوری و مدیریت اطلاعات اموال ایران است  که تمام دستگاه های اجرایی دولتی می توانند اسناد و املاک مربوط به خود را ثبت کرده و با اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار در وزارت امور اقتصادی و دارایی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا