اخبار
کد خبر : 8888 ۱۳۹۸/۰۹/۰۸   ۱۴:۴۹:۰۴

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:
نمایندگان مجلس مطالبات مردم را به گوش مسوولان برسانند

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مجلس و نمایندگان وظیفه دارند مطالبات مردم را به گوش مسوولان برسانند و در صحنه مطالبات مردمی، زبان برنده مردم باشند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: مردم از آشوب و فتنه متنفر هستند ولی از مسؤولان انتظار دارند به مسائل رسیدگی کنند.

وی افزود: در انتخابات نباید کسی را انتخاب کرد که سخن گفتن او موجب شرمساری انتخاب کنندگان باشد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: مردم ‌و مسئولان شئون مردم را در حمایت های دولتی حفظ کنند، دولت و مجلس باید نسبت به این طرح عجولانه تصمیمات جدید و کارشناسی شده گرفته و اجرایی کنند، کمک هزینه معیشتی عنوان مناسبی برای این طرح عجولانه نیست، این حق مردم است نه صدقه برای مردم.

وی تصریح کرد: انتخاب نماینده مجلس نشان دهنده میزان شعور و سواد انتخاب کننده است و باید شخصی را انتخاب کرد که وقتی از تریبون مجلس سخن می‌گوید باعث فخر و مباهات شود نه اینکه زمانی که لب به سخن گفتن باز می‌کند موجب شرمساری شود.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: نمایندگان مجلس با کارشناسان قوی تصمیمات قوی بگیرند و با برنامه‌ریزی دقیق به امور رسیدگی و از عجله و کارهای عجولانه پرهیز کنند.

وی ادامه داد: ورود پول های کثیف در انتخابات نباید تعیین کننده رای مردم باشد.

امام جمعه ارومیه همچنین اظهار کرد: شورای نگهبان و دولت ساز و کار تبلیغ عادلانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهد .

وی در خطبه نخست این هفته نیز با اشاره به مباحث معاد اظهار داشت: در روز قیامت فرد تنهایی در محضر خداوند تعالی حاضر می‌شود و دارایی و موقعیت فرد دیگر کارساز نیست و ایمان و منزلت فرد به کمک او می‌آید.

امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم تلاش انسان برای انجام عمل صالح، بیان کرد: عمل انسان در آخرت شفاعت پیامبران را جذب می‌کند و انسان بدون عمل نمی‌تواند بدون حساب و کتاب تمام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به مباحث خانواده نیز، اضافه کرد: مرد و زن باید در زندگی تعامل و همکاری داشته باسند و نباید یکی بر دیگری زورگویی کند.

وی گفت: مرد خانواده لابد با روی گشاده یا خانواده خود رفتار کند و مهربان باشد و مشکلات کاری خود را وارد خانواده نکند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا