اخبار
کد خبر : 8885 ۱۳۹۸/۰۹/۰۸   ۱۳:۵۵:۳۵

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی:
شاخص بهره‌مندی از فاضلاب شهری در استان بالاتر از میانگین کشوری است

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: شاخص بهره‌مندی مشترکان این استان از فاضلاب شهری با حدود ۶۵ درصد، بالاتر از میانگین کشور آن به میزان ۵۰ درصد است.

به گزارش نای قلم، علیرضا رضوی در جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب روستایی بوکان با بیان اینکه شاخص بهرمندی این شهرستان نیز در بخش آب و فاضلاب شهری بالاتر از میانگین کشوری و استانی است، افزود: شاخص بهره‌مندی مشترکان شهر بوکان از فاضلاب شهری ۹۷ درصد است.

رضوی در خصوص مجتمع آبرسانی ۱۶۵ روستایی بوکان نیز اظهار داشت: مراحل اجرایی آن که با حضور معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر به پیمانکار واگذار شده و اعتبارات آن از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود که با اجرای آن آب ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تامین می شود.

وی افزود: طول شبکه این مجتمع ۵۵۰ کیلومتر است که ۳۰۰ کیلومتر آن خط اصلی و مابقی خط فرعی است که در طول پنج سال به اتمام می‌رسد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بوکان و بوی نامطبوع آن نیز گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار اصل نهال در محوطه تصفیه‌خانه کاشته شده‌ است و علاوه بر آن تاسیسات این تصفیه‌خانه ارتقا پیدا می‌کند تا بتوانیم بوی نامطبوع را به حداقل برسانیم.

رضوی در خصوص فاضلاب شهرک گلستان بوکان یز بیان کرد: در حال حاضر ایستگاه پمپاژ در حال بتن‌ریزی است و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.

جمعی از مردم بوکان در این آیین مشکلات خود در بخش آب و فاضلاب شهری را با سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا