اخبار
کد خبر : 8873 ۱۳۹۸/۰۹/۰۵   ۲۱:۳۲:۵۸

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی:
هوای آذربایجان غربی برفی می شود

 

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس پیش یابی نقشه های هواشناسی با ورود سامانه بارشی جدید به استان از فردا چهارشنبه هوای استان برفی و بارانی می شود.

به گزارش نای قلم، مهدی صابری در گفتگویی اظهار کرد: طی هفته جاری شاهد سکون و پایداری جو در استان بودیم که این امر موجب افزایش آلاینده ها طی دو روز دوشنبه و سه شنبه شده است.

وی افزود: بر اساس بررسی آخرین الگوهای پیشیابی نشان‌دهنده امروز نیز پایداری و سکون در جو استان تداوم دارد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از فردا شاهد بارش باران و برف در برخی مناطق استان خواهیم بود.

صابری خاطرنشان کرد: از عصر فردا چهارشنبه با ورود این سامانه بارشی تا پایان هفته جاری هوای بیشتر مناطق استان با بارش باران و برف همراه خواهد بود که بر اساس بررسی های صورت گرفته در برخی اوقات این بارش ها توام با وزش باد نیز است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به مه آلودگی به دلیل بارش برف در برخی مناطق استان توصیه کرد به دلیل اختلال در تردد جاده های کوهستانی به دلیل این مه آلودگی رانندگان حتما نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا طی ۲۴ ساعت شبانه روز گذشته چالدران با ۶ درجه زیر صفر درجه سردترین شهر استان و شهرستان پیرانشهر با ۱۱ درجه بالای صفر گرم‌ ترین شهر استان بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی یادآور شد: دمای ارومیه نیز بین سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر و هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا