Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8866 ۱۳۹۸/۰۹/۰۵   ۲۰:۳۲:۱۱

مرحله یک هشتم جام حذفی؛
صعود تراکتور در ماراتن پنالتی‌

 

تیم فوتبال تراکتور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران بعد از تساوی یک بر یک در وقت قانونی در برابر نود ارومیه، در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی دور بعد شد.

به گزارش نای قلم، امروز (سه شنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران، نود ارومیه و تراکتور در ورزشگاه «شهید باکری» ارومیه به مصاف هم رفتند.

شاگردان مصطفی دنیزلی در این مسابقه به دنبال برتری بودند تا به ناکامی‌ها و نتایج نه چندان خوب‌شان در هفته‌های اخیر پایان دهند.

نود ارومیه که در لیگ یک در رتبه دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد به دنبال خلق شگفتی بود؛ کاری که البته در پایان ۹۰ دقیقه زمان معمول بازی و همچنین تا پایان زمان‌های اضافی نیز موفق به انجام آن شد اما نتوانست شگفتی خود را کامل کند.

در نهایت این تیم تراکتور بود که به خواسته خود رسید و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

مسعود شجاعی، در دقیقه ۲۰ با ضربه‌ای فنی و دقیق گل اول تراکتور را به ثمر رساند.

سیروس صادقیان، در دقیقه ۵۴ دروازه محمدرضا اخباری را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

دیدار تیم‌های ۹۰ ارومیه و تراکتور که بدون حضور تماشاگر برگزار شد، در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه  ۷ بر ۶ به سود تراکتور به پایان رسید.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی (سعید مهری)، مهدی تیکدری، میثم تیموری، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا(کوین فورچونه)، ساسان انصاری (محمدرضا آزادی و اکبر ایمانی)

ترکیب نود ارومیه:

سید رسول حسینی،‌ امین عباسی، داوود شاهواروقی، علی کرمی(آرمین مصطفوی )، فرشاد اسدی(آرمان سوداگر)، علیرضا قاسمی، سیروس صادقیان، سیدمحمد ابوترابی، وحید نعمتی، محمد عبادزاده و پیمان پورصادقی

سرمربی: وحید بیات‌لو

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا