اخبار
کد خبر : 8853 ۱۳۹۸/۰۹/۰۳   ۲۱:۱۷:۵۴

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
ساعت کاری ستاد خبری در راستای کنترل بازار افزایش یافت

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین به منظور جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی در خصوص افزایش سرخود قیمت دیگر کالاها در سطح عرضه، ساعت کار ستاد خبری سامانه 124 سازمان افزایش یافت است.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در گفتگویی اظهار کرد: سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7:00 صبح الی 22:00 شب جهت دریافت هرگونه گزارش و شکایات مردمی در خصوص افزایش سرخود قیمت تمامی کالا ها و خدمات، گران فروشی، احتکار، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور فروش از سوی واحدهای خدماتی، صنفی و غیرصنفی، در خدمت شهرواندان است.

وی افزود: در راستای پایش بازار و سطح عرضه کالا و خدمات، گشت های مشترک بازرسی سازمان و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی به صورت مستمر انجام می شود.

بابایی اضافه کرد: پرونده های تخلفاتی گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه کالا بلافاصله بررسی و در اسرع وقت جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع می شود.

وی عنوان کرد: تمام مراحل رسیدگی و بررسی از زمان ثبت شکایات تا حصول نتیجه پیگیری و به شاکی اطلاع رسانی می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات از سوی واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی به بهانه افزایش نرخ بنزین تخلف بوده و با متخلفان طبق قانون و در اسرع وقت برخورد می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا