Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8848 ۱۳۹۸/۰۹/۰۳   ۱۲:۰۴:۰۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:
کالاهای با قابلیت تهاتر در مبالات مرزی شناسایی شود

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان دستگاه‌های مربوطه باید در سریع‌ترین زمان ممکن کالاهای با قابلیت تهاتر در مبادلات مرزی را شناسایی و معرفی کنند.

به گزارش نای قلم، بهنام شهدی در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعال کردن بازاچه های مرزی استان اظهار کرد: باید اولویت‌بندی کالاهای وارداتی بازارچه های مرزی در انجام گیرد تا کالاهایی که در شرایط فعالی به نفع استان و کشور است، از طریق این بازاچه ها وارد از کشوهای همجوار وارد شود.

وی افزود: اولویت بندی واردات مشخص می‌کند که چه کالایی و به چه میزانی از طریق بازاچه های مرزی وارد کشور شود که این امر به نفع کشور خواهد بود.

شهدی با تاکید بر به روزرسانی اطلاعات بازارچه های مرزی استان، ادامه داد: باید اطلاعات بازارچه‌ها مورد بررسی قرار گرفته  تا اطلاعات به‌روز و دقیقی از این بازارچه ها در حوزه واردات و صادرات محصولات مورد نیاز استان در اختیار قرار گیرد.

در این جلسه اعضای شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان، نظرات و دیدگاه‌های خود را در جهت ساماندهی مبادلات مرزی از بازاچه ها مرزی استان ارائه کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا