اخبار
کد خبر : 8840 ۱۳۹۸/۰۸/۲۵   ۱۸:۵۴:۰۳

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛
کشف 30 هزار لیتر بنزین قاچاق در مهاباد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 30 هزار لیتر بنزین قاچاق در شهرستان مهاباد خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار "مسعود خرم نیا" در گفتگویی اظهار کرد: در پی شروع سهمیه بندی بنزین خبر واصله حاکی از این بود که فردی با یک دستگاه کامیون کشنده در حال تخلیه سوخت قاچاق و توزیع خارج از شبکه در شهرستان مهاباد می باشد که ماموران سریعا رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان، افزود: پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی نهایتا محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

خرم نیا با اشاره به اینکه در بازرسی از مکان مورد نظر مشاهده شد فردی در حال تخلیه بنزین به بشکه های موجود در محل است، اظهار داشت: در این رابطه 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان ساخت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

*کشف کالای قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامي استان همچنین از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان ماکو خبر داد.

خرم نیا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی ماکو در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با یک دستگاه اتوبوس در محور تهران - استانبول در زمینه قاچاق کالا، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام یک سری اقدامات پلیسی نهایتا اتوبوس مورد نظر شناسایی و در کمربندی شهرستان ماکو متوقف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از اتوبوس 2 هزار قلم لوازم آرایشی، 200 ثوب البسه و 100جفت کفش قاچاق كشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح كرد: نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا