اخبار
کد خبر : 8828 ۱۳۹۸/۰۸/۲۳   ۲۲:۰۱:۱۰

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
اراضی ملی و منابع طبیعی در استان آسیب های جدی دیده است

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: متاسفانه اراضی ملی و منابع طبیعی در استان آسیب های جدی دیده است لذا همگی عزم داریم که از دامنه توسعه تصرف ها پیشگیری و از تخریب ها جلوگیری کنیم.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: در این شورا که مدیران ارشد استانی هستند تلاش داریم که مانع هرگونه تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی توسط سودجویان شویم.

گروسی ادامه داد: طرح پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی که امروز در جلسه شورای پیشگیری ارائه شده است وظایف کلیه نهادهای مرتبط را تعیین کرده تا اقدامات لازم را معمول دارند.

وی با بیان اینکه این طرح در استان محور کار ما در شورای پیشگیری خواهد بود، تصریح کرد: نظارت مستمر و دائمی به اجرایی شدن این طرح ارزشمند معمول خواهد شد تا کامل اجرا شود همچنین کمیته ای تشکیل می شود و وظایف و تکالیف هر نهاد و اداره دولتی را نظارت خواهد کرد.

به گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این عرصه باید به کمبود امکانات و اعتبارات و نیروی انسانی توجه نشود و با کار جهادی و با ایثار کار را پیش برد چرا که همیشه کمبودها خواهد بود، مهم این است که با روحیه جهادی و با تلاش شبانه روزی باید وظایف خود را انجام دهیم.

وی اذعان کرد: طرح پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی، طرحی مطلوب و هدایت گرانه است و عدم انجام مفاد آن از سوی نهادها و ارگان ها پذیرفته نیست لذا باید با برنامه ریزی مدون و دقیق پیش رفت و گشت های نظارتی را تقویت کرد تا از هرگونه تصرف غیرقانونی یا تغییر کاربری اراضی در بدو امر برخورد و ممانعت لازم به عمل آید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا