Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8818 ۱۳۹۸/۰۸/۲۲   ۲۱:۳۰:۴۶

وزیر بهداشت در ارومیه:
تعداد تخت های بیمارستانی آذربایجان غربی افزایش می یابد

 

وزیر بهداشت گفت: تعداد تخت های بیمارستانی در آذربایجان غربی به بیش از پنج هزار تخت افزایش می یابد.

به گزارش نای قلم، سعید نمکی در مراسم افتتاح فاز اول بیمارستان میلاد اظهار کرد: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید 2 هزار و 800 تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی وجود داشت.

وی افزود: اوایل سال آینده این میزان در آذربایجان غربی به بیش از پنج هزار تخت می رسد.

به گفته وزیر بهداشت، شاخص تخت بیمارستانی به ۱.۶۵ تخت به ازای هر یک هزار نفر می رسد.

نمکی در ادامه سخنان خود سرمایه گذاری در بخش خصوصی را ماندگارترین نوع سرمایه گذاری دانست و گفت: دولت با هدف رفع دغدغه‌ها از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت می‌کند و در صورتی که سرمایه‌گذاران بخواهند در حوزه‌های مختلف طرح‌هایی را به اجرا درآورند، اولویت با آنان خواهد بود.

وزیر بهداشت با اشاره به آغاز پوشش بیمه اجباری تصریح کرد: در حدود ۹ میلیون نفر فاقد بیمه تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

نمکی توضیح داد: صدور دفترچه بیمه برای این تعداد در راستای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید شکل می‌گیرد و موجب کاهش دغدغه‌های افراد نیازمند می‌شود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در کنار نیازمندان است و با پوشش بیمه همگانی سعی دارد دغدغه این خانواده‌ها را در حوزه بهداشت و درمان کاهش دهد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی بستر و ظرفیت جذب توریست سلامت را دارد، افزود: امید است این استان یکی از مراکز درآمدزایی در بخش توریست سلامت باشد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری برای افتتاح طرح‌های درمانی ورزشی و همچنین بررسی آخرین وضعیت دریاچه ارومیه به آذربایجان‌غربی سفر کرده است و وزیر نیرو، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از معاونان برخی از وزارتخانه‌ها در این سفر «جهانگیری» را همراهی می‌کنند.

صبح فردا (پنجشنبه) نیز معاون اول رییس‌جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می‌کند و بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه نیز از دیگر برنامه‌های وی در سفر ۲ روزه‌اش به آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا