اخبار
کد خبر : 8806 ۱۳۹۸/۰۸/۲۰   ۲۱:۰۲:۰۲

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:
نیروی انتظامی هیچگونه وابستگی به گروه‌های سیاسی ندارد

 

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: نیروی انتظامی هیچگونه وابستگی به جناح‌ها و گروه‌های سیاسی ندارد و افتخار آن قرار داشتن در خط مستقیم رهبری است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی ابراهیمی در نشست ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری، اظهار کرد: عدم وابستگی به جریان‌ها و گروه‌های سیاسی به نقطه قوت این نیرو در برخورد با متخلفان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی محور وحدت در کشور است، تصریح کرد: ایجاد حس اعتماد و احترام مقابل بین نیروی انتظامی و مردم موجب شده است تا پلیس همیشه در مقابله با فتنه‌ها و انجام وظیفه خود با همکاری و مشارکت مردم موفق عمل کند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اذعان کرد: عنصر معنویت و توجه به مباحث تربیتی و دینی یکی از موضوعاتی است که در ناجا تاکید بسیاری بر آن وجود دارد.

ابراهیمی بیان کرد: در نظرسنجی‌های صورت گرفته از مردم رضایت عمومی از کار پلیس وجود دارد و این امر مایه افتخار است.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با ویژگی‌های پلیس نیروی انتظامی ایران که آن را متمایز از پلیس سایر استان‌ها کرده است، عنوان کرد: هر یک از بیانات مقام معظم برای نیروی انتظامی یک مدال افتخار و مایه مباهات است.

ابراهیمی تصریح کرد: توصیه رهبر انقلاب به نیروهای انتظامی این است که نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه اسلامی باید با توکل بر خدا از خداوند منان یاری جسته و صمیمیت با مردم و پایبندی به قانون را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در طول چهل سال گذشته ارادت قلبی و عملی خود به مقام معظم رهبری تقویت و اثبات کرده و برای عملی کردن منویات ایشان گام‌های بلندی برداشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ناجا برای ایجاد امنیت در جامعه با حسن اعتماد تلاش کرده است، افزود: امروز اگر پلیس در مقابله با فتنه و فساد و مامویت‌های ابلاغی موفق بوده در سایه ایجاد فضای انقلابی توسط رهبر انقلاب و توجه به مباحث معنوی و سیاسی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا