اخبار
کد خبر : 880 ۱۳۹۴/۰۸/۰۴   

میزبان 35 مورد مسابقات کشوری بودیم

* بیش از 50 میزبانی دیگر را نیز تا پایان سال خواهیم داشت

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان از میزبانی 35 مورد مسابقات کشوری و چهار عنوان مسابقات بین‌المللی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ناي قلم، حمید ساداتی در گفت‌وگويي اظهار كرد: با عزم جدی و پتانسیل‌های ارزشمند استان که با تلاش و پشتکار ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی همراه بود توانستیم در شش ماهه نخست سال جاری قریب به 35 مورد مسابقات مختلف ورزشی را میزبانی کنیم و این مسئله بدون شک نتیجه تعامل و هماهنگی خوب اداره کل و هیئت‌های ورزشی با فدراسیون‌ها بوده است.

وي با اشاره به اینکه مسابقات کشوری دوچرخه سواری رده نوجوانان در بوکان، مسابقات قهرمانی کشور اسکواش (نشنال کلوز)، مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی و مسابقات والیبال ساحلی کشوری در ارومیه از جمله مهم‌ترین این میزبانی‌ها بوده‌اند افزود: با پیگیری‌های ارزشمند دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمایت‌های استاندار محترم توانستیم ظرفیت‌های بالای بین‌المللی خود را با برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام سرداران، مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان و مسابقات بین‌المللی کاراته نشان داده و خود را برای چند مسابقه بین‌المللی دیگر در شش ماهه دوم سال آماده کنیم که مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر، مسابقات بین‌المللی شطرنج جایزه بزرگ با شرکت بیش از 60 کشور، مسابقات بین‌المللی دو و میدانی داخل سالن فجر و مسابقات ستارگان تنیس روی میز جهان از مهم‌ترین این رویدادهای بین‌المللی می‌باشند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان همچنین گفت: تا پایان سال بیش از 50 میزبانی دیگر را نیز در رده های سنی مختلف مسابقات کشوری خواهیم داشت که مسابقات بدمینتون، بوکس و شمشیربازی قهرمانی کشور که طی آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان‌های بوکان و ارومیه برگزار خواهد شد از مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 100 نفر از ورزشکاران استان به اردوهاي تیم‌های ملی رشته های مختلف در رده های سنی دعوت و به عضویت آن‌ها درآمده‌اند و 30 دوره آموزشی ارتقاء مربیگری و داوری را نیز در استان برگزار کرده‌ایم.

ساداتی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی که پس از برگزاری جلسات تخصصی با هیئت‌های ورزشی منعقد کردیم سیر حرکتی آن‌ها را برنامه محورتر نموده و در تلاشیم تا بازخورد این جلسات را با نظارت و کنترل کارشناسی شده در فاز دوم به شکلی علمی‌تر و عملیاتی اجرا کنیم.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون‌ها در تلاشیم تا ضمن برگزاری مجامع عمومی سالیانه بعضی هیئت‌ها، مجامع انتخاباتی هیئت‌هایی را که با سرپرست اداره می‌شوند تا پایان سال برگزار کنیم.

ساداتی همچنین اظهار كرد: توجه به مقوله استعدادیابی و برنامه محور کردن هیئت‌های ورزشی و نیز اهتمام به امر آموزش در حوزه ورزش از اولویت‌های مهم ماست و بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی خود بهترین‌های ورزش را معرفی خواهیم کرد تا در مراسم ویژه ای که احتمالا در ایام دهه مبارکه فجر خواهد بود از آنان تجلیل کنیم.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا