Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8798 ۱۳۹۸/۰۸/۱۹   ۲۱:۰۰:۴۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
گوشی های قاچاق به مقصد نرسید

 

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک سواری پژو 206 و کشف گوشی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور "ارومیه- تبریز"، خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "کلانتری"، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور ارومیه- تبریز، به یک سواری پژو 206، به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودرو، 71 دستگاه گوشی موبایل قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي آيد.

*توقیف تریلی حامل سوخت قاچاق در خوی

فرمانده انتظامي استان همچنین از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف 20 هزار ليتر سوخت قاچاق در محور "تبریز- بازرگان"، خبر داد.

خرم نیا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی "ایواوغلی" حین كنترل خودروهاي عبوري در محور تبریز- بازرگان، به یک دستگاه تریلی مشكوك و آن را متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در بازرسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو حامل 20 هزار لیتر مواد سوختی از نوع نفت سفید می باشد.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه یک میلیارد و 330 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصريح کرد: خودرو مذکور توقیف و یک نفر در اين رابطه دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، تحویل مراجع قضائي شد.#

*مسمومیت در آب استخر

فرمانده انتظامی ارومیه از مسمومیت 12 نفر در یکی از استخرهای شهر خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مراجعه افرادی به بیمارستان به دلیل مسمومیت در آب استخر در شهرستان ارومیه ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد 12 نفر بر اثر کلر زیاد آب استخر مسموم و به بیمارستان مراجعه کرده اند.

فرمانده انتظامی ارومیه در پایان خاطرنشان ساخت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و کلیه مراجعان پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده اند.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا