اخبار
کد خبر : 8770 ۱۳۹۸/۰۸/۱۴   ۱۱:۳۴:۰۲

توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد؛
تأمین اعتبار دو هزار میلیارد ریالی طرح‌های کارگروه نجات دریاچه ارومیه

 

معاون اول رئیس جمهور مصوبه تخصیص دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش نای قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور به منظور اجرای طرح‌های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه، با اختصاص مبلغ دو هزار میلیارد ریال اعتبار در چارچوب موافقت‌نامه مبادله شده با سازمان برنامه و بودجه کشور، موافقت کرد.

بر این اساس، دستگاه‌های اجرایی موظفند آن بخش از اعتبارات را که از محل منابع عمومی اختصاص می‌دهند، در اولویت تخصیص و پرداخت خود قرار دهند و سهم حوضه آبریز دریاچه را در موافقت‌نامه مربوط اعمال کنند.

هم‌چنین، طرح‌ها و پروژه‌های مصوب احیای دریاچه ارومیه در سال ۱۳۹۸ با پیشنهاد دبیرخانه کارگروه نجات این دریاچه و تأیید سازمان برنامه، قابل اصلاح است.

گفتنی است، کارگروه نجات دریاچه ارومیه از ترکیب معاون اول رئیس جمهور (رئیس) و وزرای نیرو (نایب رئیس)، جهادکشاورزی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست (مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه و دبیر) تشکیل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا