اخبار
کد خبر : 877 ۱۳۹۴/۰۸/۰۴   

اقدامات لازم در سالم‌سازی محیط‌های ورزشی صورت گرفته است

* تماشاگران ورزش‌دوست ارومیه در همه حال پشتیبان ورزشکاران هستند

فرماندار ارومیه گفت: اقدامات لازم در سالم سازی محیط‌های ورزشی صورت گرفته است و تدابیری اتخاذ مي‌شود که همه آحاد جامعه در فضایی اخلاقی و مطلوب به تشویق ورزشکاران و تیم محبوب خود بپردازند.

به گزارش ناي قلم، عباس حسن خانی در گفت‌وگويي با اشاره به مسابقه بین تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و بانک سرمایه، اظهار كرد: شهر عشاق والیبال ایران و آسیا در اکثر مسابقات با انبوه تماشاگران فهیم و ورزش‌دوست ارومیه مواجه بوده و طی سالیان طولانی همیشه و در همه حال پشتیبان ورزشکاران خود بوده است.

وي با بیان اینکه تماشاگران ارومیه همدل و یک‌صدا ضمن رعایت حرمت و شخصیت بازیکنان حریف در میدان مسابقه، به تشویق و ایجاد انگیزه در ورزشکاران شهر خود پرداخته‌اند، خاطرنشان كرد: ورزشکاران تیم حریف در ارومیه ملی‌پوشانی هستند که در سطح ملی دل در گرو موفقیت و پیروزی آن‌ها داریم و طرفداران تیم شهرداری ارومیه نیز بر این باور هستند که ورزش باعث ایجاد وحدت و وفاق ملی در جامعه شده است.

فرماندار اروميه افزود: در شهر رنگین کمان اقوام و اقلیت‌ها، تمام آحاد جامعه با هر نوع گرایش سیاسی، مذهبی، قومی و دلبستگی‌های دیگر، یک نقطه مشترک دارند و آن موفقیت تیم محبوبشان است که تبعاً موفقیت ملی نیز محسوب می‌شود.

حسن خانی تصریح کرد: در بازی روز چهارشنبه تیم شهرداری با تیم بانک سرمایه، عده بسیار اندکی که تعداد آن‌ها کمتر از یک درصد تماشاگران فهیم داخل سالن بود، نسبت به تعدادی تماشاگر دیگر که هم جهت با آن‌ها در صدد تشویق تیم شهرداری ارومیه بودند، توهین كردند که این‌گونه حرکت‌های نامتعارف در شهر ارومیه و فضای ورزشگاه‌ها هرگز جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.

وی با اشاره به نقش برخی رسانه های بیگانه که در پی بر هم زدن نظم عمومی جامعه و تحریک احساسات قومی بودند، یادآور شد: خوشبختانه با هوشیاری مردم و درایت اصحاب رسانه محلی، این توطئه در نطفه خفه شد.

فرماندار اروميه از نقش موثر و مثبت رسانه های محلی آذربایجان غربی در تقویت حاکمیت ملی و ایجاد وفاق و همدلی بین اقوام استان، تقدیر و تشکر کرد.

حسن خانی در پایان بیان داشت: بار دیگر ثابت شد که مردم ارومیه به حق شایسته سکونت در شهری هستند که رنگین‌کمان اقوام، اقلیت‌ها و مذاهب گوناگون به شمار می‌رود و بی‌شک در همه حال از این سرمایه معنوی حفاظت و پاسداری خواهند کرد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا