اخبار
کد خبر : 8765 ۱۳۹۸/۰۸/۱۳   ۱۲:۰۰:۳۸

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
قوه قضاییه نیازمند پشتیبانی مسئولان کشوری است

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قوه قضاییه نیازمند پشتیبانی مسئولان کشوری است تا کسانی که دستبرد به بیت المال زدند، محاکمه و با آنها برخورد شود.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر روز دوشنبه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ارومیه اظهار کرد: قوه قضاییه برای مهار برخی از کسانی که به بیت المال دستبرد زده اند، وارد عمل شده‌ است

وی ادامه داد: این قوه به کسانی که تا دیروز کسی جرات حرف زدن به آنها را نداشت، برخورد می کند و با تمام اقتدار ایستاده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بعضی ها از برخورد این قوه عصبانی و ناراحت هستند زیرا دست برخی از دزدها را قطع می‌کند و این قوه باید مورد حمایت باشد.

طیبی فر در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ملت ایران وعده‌های دروغین استکبار را فراموش نکرده‌اند، گفت: امروز استکبارستیزی در ایران به اندیشه و گفتمان عمومی تبدیل شده‌ است.

وی افزود: آمریکا با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد و به بهانه‌های مختلف علیه نظام کارشکنی می‌کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا در برجام براندازی نظام را پیش بینی کرده‌ بود و تضعیف مولفه های قدرت را پیگیری می‌کرد ولی امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک مولفه قدرت منطقه ای شناخته شده است و هوشیاری رهبر انقلاب اجازه نداده‌ تا استکبار به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها مسایل سیاسی را برای دستاویز قرار دادن در راستای ضربه به ایران دنبال می کنند، بیان کرد: علت این امر آن است که در سایر عرصه‌ها همواره با شکست مواجه شده‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک مرکز قدرت در دنیا مطرح شده همان طور که ارکان فکری و تمدن آمریکایی‌ها به عنوان ویترین تمدن غرب در زوال است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در حال عقب نشینی بوده و در منطقه هر روز شکستی بعد از شکست دیگر را شاهد است، گفت:  این ناشی از اقتدار و ایستادگی ملت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است.

طیبی‌فر با بیان اینکه آمریکا از اساس با جمهوری اسلامی و ملت ایران مشکل دارد، اضافه کرد: تمام تمرکز استکبار امروز برعلیه ملت ایران بوده و اگر کشور ما بخواهد در برابر خواسته های بیگانه موفق شود، راهی ندارد جز آنچه که ببیند رهبر فرزانه انقلاب چه می‌گوید.

وی گفت: پیشرفت کشور مرهون اطاعت از رهبری است و مشکلات اقتصادی کشور با اطاعت از سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت از اقتصاد مقاومتی رفع می‌شود و در غیر این صورت نمی‌توان از زیر بار مشکلات خارج شد.

در این راهپیمایی که با حضور مسئولان، مردم، فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان غربی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب برگزار شد، حاضران با سردادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از آمریکا و ایادی آنان ابراز کردند.

راهپیمایی با شکوه و استکبار ستیز 13 آبان در سراسر استان با صدور قطعنامه ای در 6 بند به پایان رسید.

در این قطعنامه آمده است: راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی – آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته، هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره – مقاومت در جامعه را شدیداً محکوم می‌نماییم.

این قطعنامه افزوده است:  با ارج‌نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال 1358، استفاده حداکثری از اسناد لانه فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها برای روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضدبشری آمریکای جنایتکار را با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل و اقدام فوری دستگاه های اجرایی ذیربط خواهانیم.

کماکان آمریکای در حال افول و فرو پاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت‌پیشه نظام فرعونی حاکم بر آن و کشورهای اروپایی را غیرقابل اعتماد دانسته، پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مؤمن انقلابی و رونق واقعی تولید را کلید حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی و انقلابی مسئولین اعلام می‌داریم.

در این قطعنامه آمده است: با تقدیر و سپاس از میهمان‌نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین، توطئه رذیلانه آمریکا ــ رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث با سوءاستفاده ددمنشانه از مطالبات مردمی و ایجاد آشوب و ناامنی در لبنان و عراق و تلاش مذبوحانه آنان برای تفرقه بین کشورهای مسلمان و محور مقاومت را شدیداً محکوم، دشمن‌شناسی واقع‌بینانه و هوشیاری امت اسلام بخصوص ملت غیور عراق در برابر دسیسه‌های اخیر با تبعیت از رهنمودهای مرجعیت عالی دینی را خواهانیم.

در ادامه این قطعنامه تاکید شده است: حمایت همه جانبه خود از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی، رشادت های انصار الله یمن سرافراز در مقابل رژیم فاسد آل سعود، مردم ستمدیده بحرین و نیجریه و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه را اعلام و گفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب، متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ( ارواحنا فداه) را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی می دانیم.

رمز عبور سرافرازانه از پیچ تاریخی ـ عزت و سربلندی ملت و کشور ـ غلبه بر مشکلات داخلی و توطئه دشمنان خارجی را توکل بر خداوند قادر متعال ـ تبعیت محض همگان از منویات گهربار مقتدای عظیم‌الشأن و شجاع امت اسلامی، مقام معظم رهبری دانسته و ضمن اعلام آمادگی تا پای جان خود، تمامی اقشار، گروه ها و مسئولین را به تحقق عملی این مهم فرا می خوانیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا