اخبار
کد خبر : 8760 ۱۳۹۸/۰۸/۱۳   ۹:۰۰:۴۹

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:
سایت "پیگیری یارانه" جعلی است

 

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سایت «www.yaraneiran.site»  که برای پیگیری یارانه در فضای مجازی به صورت گسترده معرفی می‌شود، جعلی است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اکبر نصرتی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: طی روزهای اخیر، کلاهبرداران با سوء‌استفاده از ناآگاهی مردم و ارسال پیامکی مبنی بر اینکه «یارانه شما قطع شده است به لینک زیر مراجعه فرمایید www.yaraneiran.site » اقدام به کلاهبرداری از برخی شهروندان کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم باید توجه داشته باشند که پیام‌هایی در خصوص بررسی وضعیت دریافت یارانه تنها از طریق مبادی رسمی و خبرگزاری‌ها اعلام می‌شود و نباید به اینگونه اخبار در فضای مجازی توجه کنند.

نصرتی بیان کرد: شهروندان از مراجعه به این سایت‌ خودداری کنند زیرا تنها برای کلاهبرداری راه‌اندازی شده‌است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: مردم با مشاهده چنین مواردی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir اطلاع دهند تا ماموران پلیس در سریع‌ترین زمان، موضوع را پیگیری کنند.

از زمان اختصاص یارانه حمایتی از سوی دولت، بسیاری از سودجویان اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده‌اند و پرونده‌های زیادی نیز در این خصوص تشکیل شده ‌است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا