اخبار
کد خبر : 8751 ۱۳۹۸/۰۸/۱۱   ۲۱:۰۸:۵۲

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
همه خطاکاران باید چنگال عدالت را بالای سرخود ببینند

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مبارزه با فساد باید به جایی برسد که در هیچکس جرات تخطی نباشد و همه خطاکاران چنگال عدالت را بالای سرخود ببینند.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلماس اظهار کرد: توصیه پذیری آفت قضاوت است و تمامی قضات باید با پیروی از سیره پیامبر از توصیه پذیری امتناع کنند.

وی با ابراز خوشحالی از اظهاررضایت مردم این شهرستان ازمجموعه دادگستری، اظهار کرد: منش پیامبراعظم درکسوت قضایی باید سرمشق ما باشد، توصیه پذیری آفتی برای قضاوت است و تمام قضات باید باپیروی ازسیره پیامبر از توصیه پذیری امتناع کنند.

گروسی بیان کرد: امروز قوه قضاییه با یک برنامه تحولی منسجم و تحت نظر مقام معظم رهبری حرکت می کند و مبارزه با فساد با آهنگ منظم پیش می رود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: امروزه ارتقاء قضات منوط به شرکت در دوره های‌ مختلف است و نشان دهنده اهمیت دانش افزایی برای قوه قضائیه است.

رئیس دادگستری سلماس نیز در این مراسم با بیان اینکه جایگاه قضا مطابق شرع اسلام، جایگاهی الهی است، گفت: قوه قضائیه یک قوه مستقل که به فرموده امام راحل ملجا و پناهگاه ستمدیدگان است.

الهوردیان، گفت: در شهرستان سلماس این امکان به وجود آمده است که تمام معتادان بی بضاعت نسبت به ترک اعتیاد اقدام کنند.

در این مراسم از خدمات محمد رضایی بشیر دادستان قبلی سلماس تجلیل و ناصر عباسی به عنوان دادستان جدید سلماس معرفی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا