اخبار
کد خبر : 8750 ۱۳۹۸/۰۸/۱۰   ۲۱:۵۵:۲۵

عصر امروز؛
تراکتور ۴ بر ۲ مغلوب استقلال شد

 

تیم تراکتور از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ۴ بر ۲ مغلوب تیم استقلال تهران شد تا همچنان از رویای رسیدن به صدر جدول باز ماند.

تیم فوتبال تراکتور عصر جمعه در حالی به مصاف تیم استقلال رفت که با توجه به تساوی یک بر یک سپاهان و پارس جنوبی جم و کسب یک امتیاز می توانست با برد استقلال خود را به صدر جدول برساند، اما با شکست سنگین مقابل آبی پوشان همچنان در رده دوم جدول  باقیماند.

در دقایق ابتدایی این بازی با اینکه تیم استقلال مالکیت توپ  و میدان را در اختیار داشت، دقیقه ۱۲ اکبر ایمانی شوت محکمی به سمت دروازه استقلال کرد که با عکس العمل دروازه بان این تیم به کرنر رفت؛ بعد از این صحنه حملات شاگردان دنیزلی به سمت دروازه استقلالی ها بیشتر شد و دقیقه ۲۰ بازی روی یک حرکت تیمی و شروع کننده میمبلا، محمدرضا آزادی توانست دروازه تیم استقلال را باز کند.

در ادامه، بازیکنان استقلال حملاتی را  از دقیقه ۲۷ توسط شیخ دیاباته انجام دادند و در دقیقه ۴۰ بازی این بازیکن توانست به دلیل اشتباه خط دفاعی تراکتوری های، دروازه  مظاهری را باز کند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم و با توجه به انگیزه دنیزلی و شاگردانش که به این نتیجه راضی نبودند، تراکتوری های بازی را طوفانی شروع کرده و به دنبال گل دوم بودند، اما بر خلاف جریان بازی، این تیم استقلال بود که با درخشش شیخ دیاباته در دقایق ۶۵ و ۶۹ دروازه تراکتور را باز کرد تا اختلاف نتیجه به ۲ گل به سود تیم استقلال تغییر کند.

ولی این پایان کار نبود و ساسان انصری، بازیکن تعویضی دنیزلی توانست دقیقه ۷۸ گل دوم تراکتوری ها را به ثمر برساند؛ در ادامه علی کریمی، بازیکن تیم استقلال، دقیقه ۸۴ بازی دروازه مظاهری را برای بار چهارم باز کرد تا این دیدار با نتیجه ۴ بر  ۲ به سود تیم مهمان خاتمه یابد.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی(مسعود شجاعی)، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سید احمد موسوی(ساسان انصاری)، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا(فورچونه)، احسان حاج صفی، مازولا و محمدرضا آزادی به میدان رفت.

همچنین ترکیب تیم استقلال را سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(علی دشتی)، وریا غفوری، میلاد زکی پور، شیخ دیاباته(مرتضی تبریزی)، مهدی قائدی(رضا آذری) تشکیل می داد.

به گزارش ایرنا، در طول بازی ویلیام میمبلا از تیم تراکتور و مسعود ریگی از تیم استقلال کارت زرد گرفتند.تیم داوری این بازی را بیژن حیدری، محمد رضا ابوالفضلی، آرمان اسعدی، سعید قاسمی و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی این دیدار می توان به حضور بیش از هشتاد هزار نفر تماشاگر اشاره کرد که از یک ساعت ماده به شروع بازی سکوهای ورزشگاه را پر کرده بودند.

تیم تراکتور با شکست امروز مقابل تیم استقلال در مجموع با کسب ۱۷ امتیاز و با توجه به بازی معق تیم شهر خودرو، همچنان در رده دوم جدول باقی ماند و تیم استقلال با کسب ۱۵ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا