اخبار
کد خبر : 875 ۱۳۹۴/۰۸/۰۴   

انسجام درون بخشی سرلوحه کارهای مسئولان قرار گیرد

* آموزش و پژوهش همچون دو بال باید هماهنگ و در کنار هم حرکت کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: انسجام و همدلی درون بخشی و نیز همکاری بین واحدها سرلوحه کارهای مسئولان قرار گیرد .

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده امروز در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، به موفقیت دانشگاه در کسب رتبه برتر در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ یک در ارتقای کیفیت هتلینگ تحول نظام سلامت اشاره و از تمام تلاشگران این عرصه تشکر کرد .

وی با اشاره به جایگاه علمی و ارزشی دانشگاه، گفت: منبع تولید علم در جامعه، دانشگاه است و لازمه توسعه و پیشرفت یک جامعه، اعتلای علمی آن جامعه است .

آقازاده افزود: آموزش و پژوهش دو مقوله اساسی در نیل به پیشرفت های علمی است و همچون دو بال برای رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه باید هماهنگ و در کنار هم حرکت کنند، از سوی دیگر زیربنای توسعه علمی، آموزش و پژوهش است که تمام اجزای دیگر بر استحکام این دو عامل استوار است، به عبارت دیگر این دو از ارکان تعالی علمی دانشگاه و به تبع آن جامعه محسوب می شوند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین بر ارتباطات دانشگاهی تاکید کرد و گفت: تبادل تجربه و استفاده از توان سایر دانشگاه ها، چه داخلی و چه خارجی و نیز ارتباط و تعامل با آنها در رسیدن به دورنمای روشن علمی تسریع بخش است لذا از فرصت های پیش آمده برای این موضوع می توان استفاده بهینه را برای اثبات جایگاه واقعی دانشگاه ها در پیشرفت و توسعه جامعه برد .

آقازاده در ادامه به موضوع برجام نیز پرداخت و گفت: زحماتی که دولتمردان در مقوله برجام کشیدند بر دو نکته صحه گذاشت اول اینکه امروز دنیا به حقانیت نظام پی برده است  و دوم اینکه جمهوری اسلامی ایران، نظامی قدرتمند تاثیر گذار و با ثبات در منطقه است.

وی اضافه کرد: این فرصت مناسبی است که با ارتباط با سایر دانشگاه های دنیا، هم توان علمی خود را در عرصه سلامت نشان دهیم و هم از تجربه و توان آن دانشگاه ها برای نیل به توسعه سلامت در جامعه بهره ببریم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا