اخبار
کد خبر : 8740 ۱۳۹۸/۰۸/۰۸   ۲۱:۵۰:۳۴

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد
تولید دستگاه وکیوم فیلتر دیسکی برای نخستین بار در کشور در آذربایجان غربی

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تولید دستگاه وکیوم فیلتر دیسکی برای اولین بار در کشور در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در گفتگویی اظهار کرد: این دستگاه که برای اولین بار در داخل کشور توسط متخصصان شرکت فولاد سازان آلمان آبادی در شهرستان ارومیه طراحی و ساخته شده است کاربرد زیادی در صنایع فولاد، ذوب آهن و واحدهای فرآوری دیگر صنایع فلزی دارد.

وی ادامه داد: یکی از مزیت های عمده این دستگاه پائین آوردن میزان آب مصرفی در واحد های فرآوری فولاد، آهن و دیگر مواد معدنی فلزی می باشد که آب مصرف شده را تا 80 درصد تصفیه و برای استفاده مجدد به چرخه تولید باز می گرداند.

بابایی افزود: تا کنون این دستگاه از کشور های دیگر به کشور وارد می شد که با بومی سازی تولید دستگاه وکیوم فیلتر دیسکی در داخل، کشور را از واردات آن بی نیاز ساخته و از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: واحد فولادسازان آلمان آبادی یکی از واحدهای موفق در حوزه ماشین سازی صنعتی کشور هستند که با احیاء مجدد، این واحد با تولید دستگاه وکیوم فیلتر دیسکی با قدرت به چرخه تولید باز گشت.

وی همچنین اذعان داشت: از شاخصه های شرکت فولاد سازان آلمان آبادی دانش بنیان بودن و صادرات محوری می باشد که تولیدات خود را به کشورهای آفریقایی، عربی، روسیه و چین نیز صادر کرده است.

بابایی عنوان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید مزین گشته، احیاء واحد های صنعتی راکد، افزایش تولید واحدهایی که با توان پائین در حال تولید هستند، ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار اصلی ترین هدف سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا