اخبار
کد خبر : 8726 ۱۳۹۸/۰۸/۰۵   ۱۹:۵۴:۳۳

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد؛
دوری از سیاسی کاری در حوزه آموزش و پرورش

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه وظیفه اصلی مدیران آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، گفت: دوری از سیاسی کاری از ضروریات فعالیت و کار در این بخش است.

به گزارش نای قلم، ابراهیم محمدی در هشتمین نشست شورای معاونان عام اداره کل، اظهار کرد: توجه به نشاط اجتماعی و با نشاط کردن مدارس یک ضرورت است و بر این موضوع در آموزه های دینی بسیار تاکید شده است.

وی افزود: ترویج و توجه به فعالیت های گروهی به جای فعالیت های فردی یکی از موارد مهم مطرح در این بخش است.

محمدی اظهار داشت: حوزه تربیت بدنی و نیز فرهنگی، پرورشی محلی برای بروز و ظهور استعدادها و فعالیت های جمعی و پرداختن به مسائل تربیتی است.

وی درباره برگزاری اجلاسیه نماز در استان نیز گفت: این اجلاسیه برای رفع تکلیف نیست و باید در این اجلاسیه پر باری و پرمحتوایی مد نظر باشد و اقدامی شایسته و غنی در این راستا انجام شود.

محمدی با تاکید بر برگزاری نماز اول وقت نیز اظهار داشت: ارامش در هر مجموعه با یاد خداوند دوچندان می شود و نماز فریضه ای الهی و آرامبخش است.

وی اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع و رعایت ادب و احترام را از موارد مهم و قابل توجه بیان کرد و گفت: تمامی کارکنان بخش اموزشی و اداره کل باید متخلق به این اخلاق باشند.

تاکید برانجام و پیگیری مصوبات اجلاس روسا، توجه به موضوع بازماندگان از تحصیل، تشکیل جلسات قطبی استان با حضور معاونان، توجه مداوم به مساله عفاف، حجاب و حقوق شهروندی، صرفه جویی در هزینه های اداره کل و هماهنگی در این راستا، رعایت اداب و حرمت برخورد با ارباب رجوع و اخلاق مداری، رعایت سلسه مراتب اداری، پرهیز از مسایل سیاسی جزو مواردی بود که در این جلسه توسط مدیر کل اموزش و پرورش استان مطرح شد.

در پایان این جلسه از تلاش ها و زحمات سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل قدردانی و رضا میدان رو به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان با حکم مدیر کل منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا