اخبار
کد خبر : 8717 ۱۳۹۸/۰۸/۰۳   ۱۹:۴۲:۱۸

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
مسوولان در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی برنامه ریزی کنند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان جهاد کشاورزی باید همه ساله در زمینه بازاریابی، راه اندازی پایانه فروش و ایجاد تعاونی ها در امر خرید محصولات کشاورزی استان برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: با توجه به اتمام فصل خرید محصولات کشاورزی، جدیت در بازاریابی و مدیریت کشاورزی امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد تعاونی‌های مناسب و پایانه صادراتی قوی، همراهی مسئولان بخش دولتی و خصوصی، اساتید دانشگاهی و نمایندگان از جمله راه‌های این مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید تلاش شود همه قشرهای جامعه به زیرساخت های استاندارد آموزشی و تحصیلی دسترسی داشته باشند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: باید عدالت آموزشی در تمام نقاط کشور و آذربایجان غربی بویژه نقاط محروم پیاده شود.

وی تصریح کرد: معلمان باید به تربیت خود اهمیت دهند، تدریس برای دانش‌آموزان باید با الگو از خوش رفتاری انجام شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دانش‌آموزان از رفتار معلمان درس می‌گیرد و بر همین مبنا باید نسبت به تربیت و آموزش معلمان دقت شود گفت: در متون دینی هم بر لزوم تعلیم و تزکیه نفس معلمان قبل از آغاز تدریس نامید شده است در این راستا اول باید نسبت به تربیت خود توجه کنند تا بعد به بقیه پرداخته شود.

وی گفت: عدالت آموزشی باید در مدارس رعایت شود، ما مخالف مدارس غیرانتفاعی نیستیم اما این گونه نباشد که آینده مناسب در این مدارس تضمین شود و افراد طبقه متوسط و ضعیف از این امکانات باز بمانند.

 امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود مردم را به ترویج فرهنگ قناعت و صرفه جویی در جامعه دعوت کرد و آن را از اولویت های مه مدر به ثمر رسیدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور دانست.

وی با بیان اینکه امروز همه مردم و مسئولان باید با سرلوحه قرار دادن قناعت در زندگی از سد مشکلات اقتصادی کنونی کشور بگذرند ادامه داد: پرهیز از اسراف و هزینه های تشریفاتی و زندگی ساده سفارش موکد دین اسلام است و همه ما اگر بر این دین هستمی باید به توصیه های دین مبین اسلام عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به فرا رسیدن فصل بارش‌ها، ابراز داشت: مسئولان باید نسبت به چاره‌اندیشی در مورد مدیریت بارش‌ها اقدام کنند تا همانند سال گذشته شاهد مشکلات برای مردم نباشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا