Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8701 ۱۳۹۸/۰۸/۰۳   ۱۹:۰۸:۵۱

رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی رسانه، مرز و مرزنشینی تمدید شد

 

رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی رسانه، مرز و مرزنشینی تا 15 آبان ماه تمدید شد.

امید سیاح در گفتگوی اختصاصی با نای قلم اظهار کرد: طبق فراخوان، آثاری در جشنواره شرکت داده می شدند که از اول خردادماه سال 96 تا اول مهرماه سال 98 در رسانه ها منتشر شده و به تایید مدیرمسوول نشریه رسیده است که به منظور تشویق علاقمندان این بازه زمانی نیز تا 10 آبان ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: جشنواره "رسانه، مرز و مرزنشینی" با هدف تبادل تجارب و ارتقای سطح کیفی و کمی رسانه های استان های مرزی در دو بخش اصلی مختص استان های نوار مرزی کشور و بخش ویژه رسانه های استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

سیاح توضیح داد: "مرز و تبادلات فرهنگی"، "مرز و امنیت"، "مرز و اقتصاد با تکیه بر اقتصاد مقاومتی"، "مرز و توسعه" و "مرز و آسیب های اجتماعی" محورهای جشنواره در بخش اصلی است.

رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه در بخش استانی محوری تعریف نشده است، ادامه داد: محورهای جشنواره در بخش ویژه که مختص رسانه های استان است، آزاد بوده و صرفا در موضوع مرز و مرزنشینی نیست لذا علاقمندان می توانند در زمینه های مختلف آثار خود را ارسال کنند.

وی گفت: نخستین جشنواره "رسانه، مرز و مرزنشینی" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری خانه مطبوعات استان در ارومیه برگزار می شود.

سیاح اظهار کرد: هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر 2 اثر در بخش های سرمقاله و یادداشت، خبر، عکس خبری، گزارش و مصاحبه است.

به گفته رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، همه آثار باید دارای مشخصات کامل، نام رسانه و شهر محل نشر باشد لذا آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی گیرند مگر آنکه اثر توسط مدیرمسوول تایید شده باشد.

وی یادآور شد: به نفر اول 20 میلیون ریال، نفر دوم 15 میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می شود.

به گفته سیاح، علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس resaneh.marz@gmail.com یا به دبیرخانه به آدرس ارومیه، خیابان برق، خیابان امنیت طلب، کوی نیکان، خانه مطبوعات آذربایجان غربی ارسال کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا