اخبار
کد خبر : 870 ۱۳۹۴/۰۸/۰۳   

پروژه های بلاتکلیف دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تعیین تکلیف شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از تعیین تکلیف تعدادی از پروژه های بلاتکلیف دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمود صاریخان در گفت و گویی اظهار کرد: پروژه های بلاتکلیف دانشگاه  از جمله آزمایشگاه رفرانس، دانشکده داندانپزشکی در سایت نازلو، بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب، مراکز بهداشتی درمانی بشگوز ماکو و گل کند سردشت تعیین تکلیف شدند و در حال پیمان سپاری و برگزاری مناقصه هستند .

وی در خصوص این پروژه ها توضیح داد: پروژه آزمایشگاه رفرانس سال های قبل از منابع ملی و ملی استانی شده آغاز شده بود ولی به لحاظ مشکلات اعتباری در سال های گذشته از جمله اتمام اعتبار برابر موافقت نامه و وجود اختلاف پیمانکاری بلاتکلیف مانده بود که با حل مشکلات پیمان و خلع ید از پیمانکار در حال حاضر در حال پیمان سپاری است.

به گفته صاریخان به زودی کارگاه فعال می شود و در اسرع وقت به اتمام می رسد.

وی افزود: پروژه دانشکده دندانپزشکی در سایت نازلو نیز از پروژه های ملی است که به لحاظ مشکلات پیمانکار و تغییرات انجام یافته در سنوات ماضی از حیث طراحی و کاربردی، با خلع ید از پیمانکار در حال پیمان سپاری است که  این پروژه نیز در اسرع وقت به اتمام می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همچنین در خصوص پروژه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب گفت: این پروژه نیز چندین سال است علیرغم خلع ید از پیمانکار به لحاظ نبود اعتبار به صورت راکد و بلاتکلیف بود که با فراهم آوری احجام مربوطه و تقویم ریالی و تامین اعتبار و در حال پیمان سپاری است .

صاریخان اضافه کرد: پروژه مراکز بهداشتی درمانی بشگوز ماکو و گل کند سردشت نیز با خلع ید از  پیمانکار و بصورت پیمانی و امانی از طریق دانشکاه فعال شدند که امسال به اتمام می رسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا