اخبار
کد خبر : 8697 ۱۳۹۸/۰۷/۲۹   ۲۱:۱۲:۱۹

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
نفرات برتر مسابقات کونگ‌فوی جوانان آذربایجان‌غربی معرفی شدند

 

مسابقات قهرمانی جوانان استان گرامیداشت هفته ورزش و تربیت‌بدنی با معرفی نفرات برتر در ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، این مسابقات با حضور ۸۰ رزمی‌کار در رده سنی جوانان از شهرهای ارومیه، میاندوآب، پیرانشهر، خوی، شاهین‌دژ و سلماس به مدت یک روز در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست برگزار شد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم رضا دودکانلو، ۵۱ کیلوگرم اکبر غنی‌نژاد، ۵۵ کیلوگرم متین دادآفرین، ۵۹ کیلوگرم مهدی طاهرلو، ۶۳ کیلوگرم یحیی محمدنژاد، ۶۸ کیلوگرم نیما جوان، ۷۳ کیلوگرم امیرحسین قربانی، ۷۸ کیلوگرم رضا سیدستاری، ۸۴ کیلوگرم رضا حاجی‌زاده، ۹۰ کیلوگرم دانیال حکیمی و ۱۱۵ کیلوگرم علی‌ حاجی‌زاده با غلبه بر تمامی حریفان به عنوان نفرات برتر اوزان ۱۱ گانه معرفی شده و بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نفرات برتر این مسابقات پس از حضور در مراحل مختلف اردوهای انتخابی در قالب تیم جوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

*قهرمانی تنیسور نوجوان آذربایجان‌غربی در مسابقات کشوری

کیارش حنیفی تنیسور نوجوان استان در مسابقات کشوری رده سنی ۱۴ سال کشور در مشهد به عنوان قهرمان دست یافت.

به گزارش نای قلم، در مسابقات تنیس رده های سنی کشور که با حضور 97 تنیسور دختر و پسر در در رده های سنی هشت تا ۱۰ سال و 10 تا ۱۲ سال و 12 تا ۱۴ سال برگزار شد، نماینده استان در رده سنی 12 تا 14 سال به عنوان قهرمانی دست یافت.

در فینال رده سنی 14 سال، کیارش حنیفی تنیسور استان در فینال برابر پدرام توکلی تنیسور استان خراسان رضوی به پیروزی دست یافت و به مقام قهرمانی دست یافت.

حنیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم برابر بهزاد منصوری از خراسان رضوی و در دور سوم برابر محمدمهدی فرخ پور از اصفهان به برتری دست یافت.

در رقابت های تنیس رده های سنی کشور، تنیسورهایی از استان های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، فارس، مازندران، تهران، البرز، قزوین، اصفهان و بوشهر حضور داشتند.

مهدی ملک زاده داور نشان سفید کشورمان سرداور این مسابقات بود.

*آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات انتخابی فوتسال آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات مقدماتی فوتسال ۲۰۲۰ مردان آسیا به میزبانی ارومیه انجام شد.

به گزارش نای قلم، عبدالله چمن‌گلی افزود: سالن استاندارد و زیبای ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری این مسابقات آسیایی در نظر گرفته شده است و با توجه به تجربه‌های خوب و ارزشمند، این بار نیز به عنوان نماینده شایسته ایران اسلامی آماده میزبانی مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا در منطقه جنوب و مرکزی آسیا هستیم.

وی بیان کرد: حضور «شیخ طلال فهد الصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا در جریان برگزاری این مسابقات نشان از اهمیت بالای این رویداد آسیایی در شهر ارومیه دارد.

وی ادامه داد: نگاه ویژه فدراسیون فوتبال کشور به آذربایجان غربی موجب شد میزبانی چنین رویداد مهم آسیایی به شهر ارومیه واگذار شود و در این راستا هماهنگی‌های لازم بین فدراسیون، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان با تشکیل کمیته‌های تخصصی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از یکم تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

چمن گلی گفت: محل اسکان تیم‌ها در هتل آنا و عوامل اجرایی در هتل پارک برنامه‌ریزی شده است و تیم‌ها از روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه جاری وارد ارومیه می‌شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا