اخبار
کد خبر : 8694 ۱۳۹۸/۰۷/۲۹   ۲۰:۲۸:۵۸

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی:
در خصوص قصور دفاتر پیش خوان دولت مسامحه نمی کنیم

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در خصوص قصور دفاتر پیش خوان دولت مسامحه نکرده و با کوچک ترین تخلف برخورد می کنیم.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در دومین جلسه کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات دفاتر پیش خوان دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی، اظهار کرد: دفاتر پیشخوان دولت به عنوان خط مقدم ارائه خدمات دولت محسوب شده و هرگونه کاستی در ارائه خدمات قابل تحمل نیست؛ علی رغم تاکید بر برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی استان، در نظارت بر عملکرد دفاتر و رسیدگی دقیق به تخلفات دفاتر بسیار جدی هستیم.

رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات دفاتر پیش خوان دولت تصریح کرد: برگزاری مستمر جلسات نظارت بر ارائه خدمات و ایفای تعهدات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در راستای رسیدگی به شکایات مردم و ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات مطلوب است.

جلیلی نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در کاهش مراجعه مردم به دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: نظارت بر ارائه خدمات و ایفای تعهدات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این کمیته می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

در این کمیته به برخی از شکایات مردم و دستگاه های خدمت رسان اعم از عدم پرداخت به موقع قبوض و تغییر نام و مکان دفتر بدون اطلاع و کسب اجازه از کمیته و عدم اقدام به موقع برای تمدید پروانه دفتر با حضور مدیران دفتر و نمایندگان دستگاه ها رسیدگی و موضوعات بررسی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا