اخبار
کد خبر : 869 ۱۳۹۴/۰۸/۰۳   

زمینه استفاده از مزایای قوانین شهرک های صنعتی فراهم شد

* شرکت شهرک های صنعتی آماده مشارکت در احداث شهرک با بخش خصوصی و اصناف است

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: زمینه استفاده از مزایای قوانین شهرک های صنعتی در بخش صنفی آذربایجان غربی فراهم شده است.

به گزارش نای قلم، محمد دهقان امروز در جلسه ای که به منظور اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: برای انتقال واحدهای تولیدی صنفی استان، تفاهم نامه همکاری با شرکت شهرک های صنعتی در سطح ملی منعقد و زمینه استفاده از مزایای قوانین و مقررات شهرک های صنعتی در بخش صنفی فراهم شده است.

وی افزود: در بخش صنوف فنی و خدماتی نیز از طریق دستورالعمل مصوب کمیسیون های نظارت هر شهرستان، انتقال صنوف میسر شده و آنچه باید مد نظر قرار گیرد، شناسایی زمین و صنوف قابل انتقال با نگرش بلند مدت و آینده نگر است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این جلسه گفت: شرکت شهرک های صنعتی آماده مشارکت در خرید زمین و احداث شهرک با بخش خصوصی و اصناف بوده و در صورت عدم مشارکت آنان، احداث از طریق تسهیلات بانکی و احتساب هزینه های مرتبط امکان پذیر می شود.

 در ادامه رئیس اداره توسعه زیر ساخت های تجاری استان هم بیان کرد: هم اکنون زمینه های لازم برای همکاری در انتقال صنوف به صورت فرابخشی، مثل شهرداری، شرکت شهرک های صنعتی و بخش خصوصی فراهم شده و اتاق اصناف باید با استخراج آمار و اطلاعات دقیق از این فرصت ایجاد شده برای انتقال صنوف حداکثر بهره برداری را انجام دهد.

در این جلسه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشنویه با اشاره به تعداد صنوف قابل انتقال به تفکیک صنوف دارای پروانه کسب گفت: هم اکنون  105 واحد تعمیر کاران سبک و سنگین، 40 واحد فلزکاران، 54 واحد مشاورین خودرو، 45 واحد فروشندگان مصالح ساختمانی و 20 واحد تولید کنند گان مصالح ساختمانی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا