اخبار
کد خبر : 8672 ۱۳۹۸/۰۷/۲۶   ۲۰:۱۳:۰۱

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:
مراسم اربعین با شکوه خاصی برگزار شود

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امسال باید نسبت به برگزاری مراسم عزاداری اربعین در مساجد و هیات‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار داشت: امسال استقبال گسترده ای از پیاده روی اربعین را شاهد هستیم که مشان دهنده عظمت قیام امام حسین (ع) است که معجزه الهی است.

وی با بیان اینکه با توجه به درپیش بودن اربعین در کشور نیز باید مراسم اربعین با شکوه و عظمت خاصی باید برگزار شود و هیئت های عزاداری در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به حضور میلیونی در راهپیمایی اربعین در حالی که بسیاری از زیرساخت ها در عراق فراهم نیست عنوان کرد: هر سال در این آیین از تمام اقشار برای اعلام حمایت و همبستگی با امام حسین(ع) حضور می‌یابند و این نشانه ماندگاری قیام عاشورا است.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه اظهارداشت: نباید از مسیر خارج شویم و با تبعیت از فرامین رهبری در مسیر حق و حقیقت قدم برداریم.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم به صراحت بیان شده که در رفتار با عموم با عدالت رفتار کنیم. با هر کشوری که علیه اسلام توطئه نکرده باید با خوبی رفتار کنیم. اسلام ما را فقط از ارتباط افرادی نهی کرده که بخاطر دین با ما دشمنی دارند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید با تبعیت از فرامین رهبری در مسیر حق و حقیقت قدم برداشت و نباید دلباخته آمریکا و اقدامات نادرست آنان شد و افرادی که دنبال این کار هستند در آخرت نیز با همان مستکبران محشور خواهند شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا