اخبار
کد خبر : 8666 ۱۳۹۸/۰۷/۲۳   ۲۳:۰۰:۰۳

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
هیچ گونه افزایش قیمت در مورد گوشت مرغ صورت نگرفته است

 

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: هیچ گونه افزایش قیمت در مورد گوشت مرغ صورت نگرفته است و قیمت مصوب تنظیم بازار برای عرضه گوشت مرغ برای مصرف کننده 12 هزار و 900 تومان است.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: با توجه به تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص تامین زنجیره گوشت مرغ و مطابق نیاز مصرفی استان جوجه ریزی مناسبی صورت گرفته است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در آذربایجان غربی روزانه 230 تن گوشت مرغ مصرف می شود و برای تامین گوشت مورد نیاز استان 136 هزار قطعه جوجه ریزی معادل هشت هزار تن گوشت مرغ صورت گرفته است.

بابایی ادامه داد: برای حل مشکل صادرات سیب درختی جلسه تنظیم بازار کشور برگزار می شود که در تلاش هستیم خرید تضمینی در این مورد نیز صورت گیرد.

وی در خصوص صادرات سیب درختی درجه یک نیز افزود: برای حل مشکل صادرات سیب در تلاش هستیم که صادرات این محصول خارج از پیمان سپاری انجام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص مشکل فروش گوجه فرنگی بیان کرد: نیاز سالانه مصرفی کشور به گوجه فرنگی 2 میلیون تن است که امسال در کل کشور نزدیک به شش میلیون تن کشت شده بود.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان تصمیم به خرید تضمینی گرفته شد که در مرحله اجراست.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: برای تامین میوه شب عید در استان به 800 تن سیب و 2 هزار تن پرتقال نیاز است که جهت تامین آنها برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا