اخبار
کد خبر : 8663 ۱۳۹۸/۰۷/۲۳   ۲۲:۵۷:۵۲

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری ارومیه:
تمام معابر خاکی شن ریزی و آسفالت می شوند

 

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی ، معابری که عملیات زیرسازی آن از سوی شهرداری ارومیه انجام شده است باید در اولویت اجرایی قرار گیرد.

به گزارش نای قلم، عادل فتاحی در جلسه کمیسیون عمران و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: کنترل و لایروبی کانال ها و زیرپل ها قبل از شروع بارندگی های فصلی از سوی شهرداری انجام گیرد تا شاهد آب گرفتگی و خطر احتمالی و خسارت نباشیم.

وی افزود: شهرداری ارومیه در قسمت هایی از پیاده روسازی معابر که بتن پلاک شده اند و در اثر بارندگی ها مشکلاتی برای عابرین پیاده ایجاد می کند نسبت به مرمت و دوغاب ریزی آنها اقدام کند.

رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کلیه حفاری های سطح شهر برای اصلاح و مرمت قبل از تعطیلی کارخانه آسفالت و شروع بارندگی ها از سوی شهرداری ارومیه مرمت و آسفالت شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: در صورت صدور مجوز حفاری در سطح شهر مهلت پانزدهم آذرماه جهت مرمت و اصلاح حفاری های مدنظر قرار گیرد و شرکت های خدمات رسان اقدامات لازم را در این مهلت معمول کند.

فتاحی اضافه کرد: نامه های واصله به کمیسیون در حضور اعضا و مدعوین مورد رسیدگی و جعت اقدامات بعدی به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا