اخبار
کد خبر : 8645 ۱۳۹۸/۰۷/۲۰   ۱۷:۵۱:۲۳

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی:
رکورد ثبت‌نام 10 سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه شکسته شد

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: رکورد ثبت‌نام ۱۰ سال اخیر این دانشگاه با ثبت‌نام حدود سه هزار دانشجوی جدید شکسته شد.

به گزارش نای قلم، محمود پوریوسف در گفتگویی اظهار کرد: حدود ۸۳ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان در مقطع کارشناسی هستند و این حجم از ثبت‌نام در سال‌های اخیر و با توجه به افت تعداد دانشجو در سراسر کشور بی‌سابقه بوده است.

وی به برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی استادان و کارکنان اشاره و تصریح کرد: سال جاری به‌منظور تکریم ارباب رجوع، ثبت‌نام از داوطلبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در ترم جدید جنبه فرهنگی مذهبی خاصی نیز به خود گرفته بود، عنوان کرد: در محل ثبت‌نام غرفه‌های بسیج، تشکل‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و ثبت‌نام از دانشجویان برای فعالیت در موکب دانشگاه و اعزام به کربلا نیز دایر بود.

پوریوسف به اعتماد خانواده‌ها و دانشجویان به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که به دلیل ظرفیت بالای علمی، رفاهی، آزمایشگاهی، کتابخانه و سایت‌های این دانشگاه است، اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته، سطح علمی و توان بالای این دانشگاه برای عموم جامعه ثابت شده و روز به روز با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: آگاهی و شناخت مردم از تفاوت دانشگاه آزاد اسلامی با سایر مؤسسات ستودنی است و این برگرفته از کیفیت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه و اطلاع‌رسانی‌های دقیق این مجموعه فرهنگی و آموزشی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا