اخبار
کد خبر : 8628 ۱۳۹۸/۰۷/۱۶   ۲۱:۴۲:۳۵

در شش ماهه نخست امسال؛
40 پرونده تخلف در آذربایجان غربی تشکیل شد

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 534 مورد بازرسی در راستای رصد و پایش انبارها و مراکز نگهداری کالا در استان انجام و 40 پرونده تخلف به ارزش ریالی 34 میلیارد ریال برای مراکز متخلف تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

به گزارش نای قلم، علیرضا محمودی در گفتگوی خبری اظهار کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری در راستای کنترل بازار 93 هزار و 448 مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی در سطح استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بازرسی های انجام شده در شش ماهه نخست امسال منجر به تشکیل پنج هزار و 734 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 387 میلیارد ریال شده و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: عمده تخلفات کشف شده در راستای بازرسی از انبارها، سردخانه ها و مراکز نگهداری کالا شامل احتکار، گران فروشی، قاچاق، عدم اعلام موجودی و اختفا و امتناع از عرضه است.

محمودی هم چنین به شکایات واصله مردمی به مرکز 124 نظارت و بازرسی سازمان اشاره کرد وگفت: طی شش ماه نخست سال جاری 2 هزار و 356 شکایت مردمی از طریق مرکز 124 سازمان واصل شد که یک هزار و 517 مورد شکایات تلفنی، 667 شکایت حضوری و 172 مورد شکایت کتبی است.

وی افزود: بعد بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی یک هزار و 149 مورد تخلف اثبات، یک هزار و 39 مورد غیر وتخلف و 168 مورد نیز در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا