اخبار
کد خبر : 8626 ۱۳۹۸/۰۷/۱۶   ۲۱:۰۷:۴۵

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی:
گوجه کاران استان نگران فروش محصول خود نباشند

 

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: گوجه کاران نگران فروش محصول خود نباشند چرا که شبکه تعاون روستایی تا تعدیل قیمت گوجه در بازار خرید حمایتی را ادامه می دهد.

به گزارش نای قلم، شهریار حیدری در گفتگوی خبری از خرید یک هزار و 615 تن محصول گوجه فرنگی در پنج روز نخست آغازطرح خرید حمایتی گوجه فرنگی در استان خبر داد .

 وی افزود: با توجه به متعادل بودن قیمت گوجه فرنگی در شهریور ماه سال جاری که بالاتر از قیمت خرید حمایتی بود، آذربایجان غربی جزء استان های خرید حمایتی نبود.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی اضافه کرد: با کاهش قیمت این محصول در چند هفته اخیر و پیگیری مقام عالی استان و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، خرید حمایتی گوجه فرنگی از اول مهر ماه سالجاری به تعاون روستایی استان ابلاغ و آذربایجان غربی هم جز استان های تحت خرید حمایتی گوجه فرنگی قرار گرفت .

حیدری اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار استانی با برگزاری هشت جلسه در طی دو هفته اخیر و سعی و تلاش مجموعه همکاران در این کارگروه توانست خرید را از تاریخ ۱۱ مهر سال جاری با عقد قرارداد با سه کارخانه شروع و تا به امروز یک هزار و 615 تن گوجه فرنگی را با نرخ مصوب یک هزار تومان از کشاورزان استان خریداری کند.

وی همچنین اضافه کرد: با سایر کارخانجات فرآوری گوجه در استان در حال رایزنی هستیم تا سایر کارخانجات را به چرخه خرید حمایتی در استان اضافه کنیم.

حیدری گفت: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده دلالان از یارانه تخصیص یافته به گوجه کاران با تصویب کارگروه تنظیم بازار استانی مقرر شد صدور معرفی نامه برای خرید گوجه فرنگی توسط مرکز خدمات جهاد کشاورزی در سر مزرعه صورت گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا