اخبار
کد خبر : 8608 ۱۳۹۸/۰۷/۱۳   ۲۲:۳۱:۵۸

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
۶ تیرانداز آذربایجان‌غربی در بین پدیده‌های کشور

 

شش نوجوان تیرانداز از استان در بین پدیده‌های برتر این رشته در سطح کشور معرفی شدند.

به گزارش نای قلم، بر اساس اعلام مربیان ارزیاب در جریان رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، ۵۶ بازیکن در بخش پسران و دختران به عنوان استعدادهای برتر معرفی شدند که نام ۶ تیرانداز از آذربایجان غربی نیز در میان آنها دیده می‌شود.

«پیام مهرام» در اسلحه تپانچه پسران، «ساینا تیموری»، «طلا قلی‌پور» و «ثمین غلامی رضایی» در اسلحه تفنگ دختران و «امیرحسین هدایت» و «آرشام مصریان» در اسلحه تفنگ پسران به عنوان ۶ پدیده از آذربایجان‌غربی معرفی شدند.

این شش تیرانداز استان قرار است اواسط آذرماه امسال در اولین مرحله اردوی تمرینی متمرکز در تهران حاضر شوند که در پایان این اردو ۱۰ ورزشکار برتر هر ماده جهت اردوی آماده‌سازی مرحله دوم که در اسفندماه برگزار می‌شود، انتخاب شوند.

گفتنی است، تیم تیراندازی استان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در اسلحه تفنگ پسران به مقام قهرمانی دست یافت.

*تیم هندبال الف بانوان ارومیه قهرمان آذربایجان‌غربی شد

تیم بانوان الف ارومیه با ایستادن بر سکوی قهرمانی مسابقات استان جواز حضور در مسابقات دسته ۳ کشور را کسب کرد.

به گزارش نای قلم، مسابقات هندبال بانوان قهرمانی استان برگزار شد.

در دیدار پایانی این مسابقات، تیم الف ارومیه با برتری مقابل تیم «ارومیه ب» به مقام قهرمانی رسید.

این مسابقات با حضور هفت تیم ارومیه الف، ارومیه ب، بوکان، میاندوآب ،خوی، نقده و مهاباد از ۱۰ تا ۱۲ مهرماه جاری به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار شد.

تیم هندبال بانوان «ارومیه ب» بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و میاندوآب به مقام سوم رسید.

*پایان مرحله سوم تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در مسیر ارومیه به تبریز

رکابزن روسی، مرحله سوم سی‌وچهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) به عنوان نخست و پیراهن طلایی دست یافت.

به گزارش نای قلم، مرحله سوم سی‌وچهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) صبح جمعه با شلیک محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از میدان انقلاب ارومیه به سمت تبریز برگزار شد.

در این مرحله رکابزنان ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در این مرحله مسیر ۱۶۳ کیلومتری ارومیه تا تبریز را رکاب زدند که در پایان ساوا نوویکو از تیم روسیه به عنوان نخست دست یافت و حمید پورهاشمی از تیم ملی ایران و کریستین رِیلینو از تیم ساپورای مالزی دوم و سوم شدند.

همچنین ساوا نوویکو از روسیه صاحب پیراهن طلایی شد و پیراهن سبز به محمد گنج‌خانلو، پیراهن سفید به ساوا نوویکو از روسیه و پیراهن کوهستان به حمید پورهاشمی رسید.

همچنین روز پنج شنبه و در مرحله دوم که در مسیر 180کیلومتری منطقه آزاد ارس به شهرستان خوی برگزار شد ، یوسف ریجیوجی از تیم ترانگانو مالزی با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و هفت ثانیه به مقام نخست رسید، گیلینت هندریکس از تیم پروتاچ آفریقای‌جنوبی بر سکوی دوم ایستاد و محمد گنج‌خانلو از تیم سپاهان اصفهان بر جایگاه سوم جای گرفت.

همچنین محمد گنج‌خانلو دوچرخه‌سوار تیم سپاهان پیراهن سبز و سفید را از آن خود کرد و حمید هاشم‌پور از تیم ملی ایران پیراهن سفید (کوهستان) و یوسف ریجیوجی از تیم ترانگانو مالزی صاحب پیراهن طلایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا