Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8599 ۱۳۹۸/۰۷/۱۲   ۱۹:۴۴:۱۱

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ غربی:
مردم اختلاف افکنان را طرد کنند

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم مومن و بصیر شهر ارومیه و آذربایجان غربی افرادی که سبب اختلاف پراکنی می شوند را چه مسئول باشد یا نماینده و حزب و جناح سیاسی خاص، طرد و به انزوا خواهند کشاند و مردم باید این عمل زشت را تقبیح کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: مردم باید سیلی محکمی بر دهان کسانی بکوبند که قصد دارند با به جان هم انداختن قومیت ها و سوداستفاده از مسایل قومیتی برای خود به دنبال کسب شهرت و جایگاه باشند و مانع رشد و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی شهر و استان شوند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در انتخابات حضور می‌یابند باید با خلوص باشد، گفت: نشان دادن خود به بهانه شهرت نشانه بی‌عقلی است و مردم باید هوشیارانه برخورد کنند.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دشمنان اسلام در تلاش هستند مسئله اربعین را کم‌رنگ کنند، به طوریکه با چالش کشیدن عراق و مسائل اخیر آن در صدد این هستند تا حضور مردم در پیاده روی اربعین امام حسین (ع) را کمرنگ کنند.

وی تصریح کرد: زیارت اربعین تبدیل به نماد شده است، در این اقدام زیبا شیعه و سنی در حول محور ابا عبدالله الحسین علیه السلام با هم به وحدت رسیدند و باید امسال پرشور تر از سال های قبل برگزار شود تا نقشه های دشمنان نقش بر آب شود.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: حضور گسترده مردم موجب خشم و ناراحتی دشمنان می‌شود و خشنودی پیامبر و اهل بیت را به دنبال دارد و باید تلاش شود از ثواب این حرکت عظیم بی‌نصیب نماند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: پیاده‌روی در این روز توسط اهل‌بیت سفارش شده زیرا قدم گذاشتن در پیاده‌روی اربعین همانند آزاد کردن اسیری از دست دشمنان است.

امام جمعه ارومیه همچنین بر ضرورت توجه به مسئله گردشگری سلامت تاکید و تصریح کرد: مسئله گردشگری در شرایط فعلی مسئله مهم و اساسی است بنابراین مسئولان تسهیلات گردشگری را در اختیار متولیان امر گردشگری قرار دهند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع پاسداران اظهار کرد: معنویت، توکل ، توسل، دعا و انس با قرآن باید در سپاه ساری و جاری باشد و فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح این سخنان رهبری را نصب العین کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا