اخبار
کد خبر : 8597 ۱۳۹۸/۰۷/۱۱   ۰۹:۳۵:۱۵

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛
افزایش 20 درصدی دستگیری سارقان در استان

 

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دستگیری سارقان در استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ جلال عباس زاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: در این بازه زمانی ۷۵ درصد سرقت های استان کشف شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هیچ جرایم خشنی اتفاق نیفتاده است ضمن اینکه متهمان دستگیر شده ۱۶ درصد، باندهای حرفه ای متلاشی شده در خصوص موادمخدر ۲۷ درصد وخودروهای توقیفی ۳ درصد افزایش یافته است.

عباس زاده در خصوص تماس های مردمی با پلیس نیز تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری شهروندان بالغ بر ۷۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ داشته اند که ۶۳ درصد از تماس ها مربوط به درخواست راهنمایی بوده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر با سامانه ۱۹۷ تماس گرفته و انتقاد و پیشنهاد و راهنمایی های خود را به پلیس اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی استان در خصوص برنامه های هفته ناجا نیز گفت: معرفی اقتدار، کارامدی و توانمندی پلیس در تامین امنیت، جلب اعتماد عمومی و مشارکت با دستگاه های اجرایی از جمله اهداف برنامه های اجرایی هفته ناجاست.

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در این هفته تلاش می شود با فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی و در تعامل با اقشار مردم، اعتماد عمومی نسبت به پلیس را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، اجرای صبحگاه مشترک با سایر نیروهای مسلح و ایجاد تعامل بیشتر با سایر نیروهای نظامی، برپایی نمایشگاه های فضای مجازی در مدارس، حضور روزانه هیئت رئیسه نیروی انتظامی در تمام شهرها در مرکز ارتباطات مردمی ناجا و ارتباط با مردم و آموزش روزانه قوانین راهنمایی و رانندگی در شهرک ترافیک از جمله برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجاست.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در خصوص جلوه های اجتماعی پلیس نیز گفت: جامعه محوری، قانون گرایی، مشارکت مردمی و توسعه آن در ایجاد امنیت با آموزش های همگانی، هشدارهای انتظامی، اطلاع رسانی به عموم مردم نسبت آسیب های اجتماعی، افزایش پژوهش ها برای کاهش بزهکاری در جامعه از جلوه های اجتماعی پلیس است.

وی افزود: پلیس مهم ترین ارگان و پیش قراول برای برقراری امنیت و پاسداری از کیان و امنیت مردم بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا